ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ
П`ятниця, 08.11.2024, 16:28
Ви увійшли якГість | ГрупаГості" | RSS
"
Сайт  Повідомити друзям про ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ     [ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Шиза
AДМДата: Четвер, 25.10.2012, 08:59 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Yuriy Sytnyk

Трохи передвиборчої шизофренії.
1. Скільки соціологів-стільки результатів досліджень. Кожна соціологічна контора дає похибку 2-3% при опитуванні, а різниця у результатах соцопитувань різних соціологічних фірм становить часто 10 % і більше.
2. Кожна партія зокрема, окрім ПР, є опозиційною, всі інші опозиційні це проекти самої ПР.
3. Кожна опозиційна партія є найопозиційнішою.
4. Найвищою ступінню опозиційності є радикальна партія Олега Ляшка.
Всі забули що "гей" це вигук, а радикал - хімічна частинка.
5. Кожен самовисуванець це тушка. Кожен опозиційний кандидат, окрім найопозиційнішого це тушка. Кожен найопозиційніший кандидат - самовисуванець.
6. Кожна "тушка" агітує за опозицію.
7. Кожен опозиційний та найопозиційніший кандидат отримав благословення від Юлі, про яке вона не здогадується.
8. Найлаконічніша виборча програма в Україні: "Юлі волю!"
9. Кожен опозиційний кандидат має секретну виборчу програму, котра закодована в узорах його вишиванки. Червоний колір на вишиванці - від вроків.
10. Кожен кандидат від ПР є латентний націоналіст. Часто просто латентний.
11. Комуністи радикальніші націоналістів.
12. Дух має круглу форму. Це довів найдуховніший кандидат.
13. Ступінь опозиційнесті кандидата визначається розміром бігборду, ступінь духовності розміром талії.
14. Найчесніший кандидат-журналіст, найчесніший журналіст-кандидат.
15. Моральних авторитетів не вистачає на всіх аморальных кандидатів.
16. Кандидати, як правило, не пишуть свої програми, деякі й не читають.
17. Найжорсткіша боротьба йде за монополію на істину.
18. Найбільша навідповідність між деклараціями кандидатів та їх рекламними бюджетами.
19. Кожна бабуся відчуває себе комусь потрібною.
20. Кіт став священною твариною, а бокс популярнішим за футбол.
21. Британські вчені довели що хвилина політичної реклами впливає на мозок людини як 300 грам горілки без закуски.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024