ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ
Середа, 01.05.2024, 21:30
Ви увійшли якГість | ГрупаГості" | RSS
"
Сайт  Повідомити друзям про ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ     [ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 3 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ » РОЗпил » Дорога між стадіоном і аеропортом » Дорога між стадіоном і аеропортом (Вулиця Ряшівська)
Дорога між стадіоном і аеропортом
квіткаДата: П`ятниця, 10.06.2011, 15:21 | Повідомлення # 31
Лейтенант
Група: впевнені
Повідомлень: 52
Репутація: 0
Статус: Offline
Партiя регiонiв забирає у людей землю — 2
Четвер, 9 Червня, 2011 - 18:30

Безпрецедентний судовий процес: держава проти людей

...Туристи, якi приїжджають подивитися на будiвництво євростадiону у Львовi, не можуть зрозумiти, що за плакати бiля нього: “Євро-2012 — на кiстках українцiв!”, “Загинемо, а землю — не вiддамо!”

Правда така, що земля для Євро-2012 знову в епiцентрi скандалу. Її у селян забирає держава для будiвництва дороги до нового стадiону. Примусово. Подiб­не в iсторiї України вперше.

Влада, щоб забрати землю, пробує для цього використати новий закон.

У людей залишається один спосiб захисту — протест.

"Експрес" спробував безсторонньо з’ясувати, чому люди не можуть знайти спiльної мови з державою, чи все зробили чиновники, щоб не скомпрометувати знаний у всьому свiтi бренд “Євро”.Скажемо правду: не все. А дещо з того, що зробили, бiльше скидається на лобiювання власних iнтересiв, а не на захист iнтересiв простих людей. Але про все по черзi.

Перша публiкацiя “Партiя регiо­нiв забирає у людей землю” вийшла наприкiнцi минулого року. У нiй ми розповiли про земельний конфлiкт держчиновникiв i селян, який розгорiвся внаслiдок будiвництва дороги до стадiону Євро-2012.

Спочатку чиновники пропонували селянам за землю лише грошi. Землi пiд Львовом немає. Вона тут — золота i продана вся. Грошi то грошi. Люди втiшилися. Буде, як у сусiднiй Польщi: заплатить держава за земельку ринкову цiну й станемо багачами!

Та розбагатiти селянам на Євро-2012 не судилося. Україна не Польща. Чиновники за сотку землi селянам запропонували... 2 гривнi 85 копiйок.

Звичайно, селяни здiй­няли гвалт i не погодилися. Урештi, чиновники заявили: держава iде селянам назустрiч — експерти вирахували за землю високу цiну... 6 гривень 25 копiйок!

Селяни розумiли: цiна за землю — копiйчана. Їх дурять. Та люди боялися: не погодяться продати свої дiлянки, то й справдi держава забере силомiць. Однак продати за злиденнi гривнi землю державi погодилися не всi.

Серед тих, хто не захотiв вiддавати її за безцiнь, а зажадав обмiну — матiр шiс­тьох дiтей, матiр неповнолiтньої доньки-iн­ва­лiда та жiнка з важким онкологiчним захворюванням.

Валентина Бобенчик, Ольга Петрiв, Наталя Керод — власницi земельних паїв (близько 6 гектарiв) — вiдмовилися вiд грошей i попросили землю навзамiн. Рiвноцiнну, як каже закон.

Пiсля публiкацiї в “Екс­пресi” чиновники пообiцяли виправити ситуацiю i таки знайти землю навзамiн. Тобто зробити так, як написано в законi. Адже закон, який в Українi видали спецiально пiд Євро-2012, чiтко вказано: в осiб, чиї земельнi дiлян­ки потрапили пiд будiв­ництво об’єктiв Євро-2012, держава має викупити цi землi або ж запропонувати рiвноцiннi навзамiн.

Вiд часу обiцянки минуло сiм мiсяцiв. Що зробила держава, аби не сльозами i кров’ю свого народу, а гiдно, як i належить, зустрiти Євро-2012?

Минулого тижня держава пiшла на людей судом. Мотивацiя така: вони не погоджуються на рiвноцiн­ний обмiн, тому землю слiд вилучити примусово. Люди кажуть — це брехня! По-перше, це не рiвноцiнна замiна, а знущання.

Чому власники дiлянок категорично вiдмовля­ються вiд землi, яку їм пропонують чиновники? У чому рiч?

Ми вирiшили особисто перевiрити кожну з п’яти пропозицiй, що їх подали людям. I, знаєте, зовсiм не здивувались, чому лю­ди готовi брати до рук вила. Чиновники справдi просто граються у справедливiсть.

Наприклад, одну з дi­лянок чиновники запропонували зубрянам у селi Пасiки-Зубрицькi. Володимир Керницький, сiль­ський голова, щиро здивувався, що землю, яка належить їх сiльрадi, комусь вiддають. “До нас зверталася адмiнiстрацiя, аби видiлити дiлянку для фан-зони до Євро-2012. Але не мовилось про передачу землi жителям Зубри”, — каже вiн.

Сiльський голова уважно вивчає карту, де “їх” територiю вiддають сусi­дам.

“У нас понад 420 звернень наших односельчан — усi претендують на цю останню вiльну дiлянку. Та оскiльки вiльної землi у нас майже нема, на вiд­мiну вiд сусiднiх сiльрад, то нiчим зарадити навiть своїм не можемо”, — пан Керницький стривожився не на жарт.

“Ви навiть не уявляєте, коли жителi нашого села почують про те, що землю дiстануть чужi, у що це може вилитися! Боюся: однозначно люди пi­дуть перекривати дороги, будуть протестувати пiд адмiнiстрацiями — землю не вiддадуть. Я в цьому певен”, — додає голова.

Можливо, помилка? Можливо, чиновники з адмi­нiстрацiї забули попередити сiльського голову Пасiк-Зубрицьких про те, що п’ять гектарiв зем­лi село має вiддати? Їдемо в село Солонка. Там також чиновники пропонують тим, хто конфлiктує, землю навзамiн. Згiдно iз законом.

“Про те, що зубрянам шукають альтернативнi дiлянки, чули. Але що вибрали саме нашi землi — нi сном, нi духом. Це питання обов’язково тре­ба було обговорити iз жителями нашого села. Бо всi цi гектари — нашi єдинi пасовища. Це — людське. Що ж сказати людям, якi мають худобу? Де вони її будуть випасати?” — бiдкається солонкiвський голова.

За словами землевпорядника сiльради, частина земель уже в користуваннi селян — вони мають там городи. На iншiй частинi землi проходять газопро­вiд, електромережi, кабелi. Сiльський голова намiрений скликати вiче. Каже, рiшення передачi землi “не їхнiм людям” без громади не прийматиме, бо не хоче, щоб проклинали його i закидали камiнням. I впев­нений, що нiхто землi в селi людям iз Зубри не вiддасть.

Ще одна адреса “альтернативної рiвноцiнної замiни землi” — Вовкiв­сь­ка сiльська рада. 30 кi­лометрiв вiд села Зубра, де живуть власники дiля­нок iз дiтьми, у котрих держава примусово забирає землю.

“Про дiлянку, яку пропонують жителям Зубри в нашому селi, я дiзнався вiд представникiв сiльра­ди минулої каденцiї. Там — помилка. Адже данi про вiльнi землi наша сiльра­да надсилала давно. Вiдто­дi їх розпаювали помiж селянами. Якщо ми щось i запропонуємо їм, то лише дiлянку неподалiк села Товщiв. Її 20 рокiв не обробляли, вона заросла лiсом. Попри те, я не впевнений, чи захочуть нашi селяни навiть її вiддавати зубрянам”, — каже пра­цiвник сiльради.

У сiльрадi Жирiвки взагалi не знають про те, що хтось претендує у їхньому селi на землю. “Ми тут новi, уперше про це чую”, — сказала секретар сiльради.

Ще одна iз запропонованих чиновниками дiля­нок “узамiн” за 40 кiло­метрiв вiд Зубри. Автiвок у родини нема.

Отже, кожна iз запропонованих замiн — насправдi фiкцiя. Виглядає так, що нiхто не має намi­ру людям надавати справ­дi альтернативнi дiлянки. Землю заберуть, а дати iншу — забудуть. Очевидно, логiка чиновникiв така: дотягнути до “Єв­ро”, а там хай трава не росте.

Ще цiкавiшi подiї, якi пiдтверджують намiри чиновникiв, вiдбува­ють­ся у судi, що вперше в Українi розглядає таку справу — про примусове вилучення землi. Судовiй колегiї Львiвського апеляцiйного адмiнiстра­тив­ного суду випала нелегка мiсiя — розглядати справу “держава проти людей”. На першому засi­дан­нi суддi запропонували сторонам зустрiтися ще раз поза судом i знайти мирний шлях вирi­шен­ня. Селяни погодилися.

“Мирова зустрiч” мала вiдбутися 3 червня 2011 року об 11 годинi в державних апартаментах держадмiнiстрацiї з губернатором паном Цимбалюком. Люди отримали вiдповiдне письмове повiдомлення. Та даремно кiлька годин стояли пiд замкненими дверима: владний представник на зустрiч iз селянами не прийшов.

Отже, висновок простий. Чиновники таки хочуть обвести довкола пальця функцiонерiв з УЕФА, вдаючи, начебто дiють згiдно iз законом, враховують усi нюанси процедури, аби домогтися згоди з людьми. А насправдi роблять усе навпаки, використовують закон — як палицю, котрою людей ганяють так, як хочуть.

...Земля для українця — це все. Минуле, теперiшнє i майбутнє. Онкохвора Оль­га Петрiв, яка дякує Боговi за кожен подарований їй день, разом iз Наталею Керод, матiр’ю шiстьох дiтей, намiрена їхати до Мiшеля Платiнi й розповiсти президентовi УЕФА правду про справжню цiну України в пiдготовцi до Євро-2012. Люди з галицьких сiл, у котрих держава без попередження хоче забрати їхню земельку для “чужих”, налаштованi захищатися рiшуче.

Бо що може бути завтра? Якщо завтра Україна готуватиметься до Євро, Олiмпiади, у кого держава знову забере землю? Та в будь-кого, хто буде на шляху будiвництва. Бо, як видно з проекту, нiякої дороги на землях протестувальникiв споруджувати не передбачено. Тут має бути комерцiйна забудова. I чиновники “правлячої партiї” хочуть забрати землю, щоб потiм нагрiти руки на її перепродажу.

Свiтлана МАРТИНЕЦЬ, Тарас ВАРХОЛЯК, фото Олега ОГОРОДНИКА, Експрес

 
svobodaДата: Понеділок, 20.06.2011, 12:52 | Повідомлення # 32
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
Будівництво доріг до євростадіону у Львові триває в борг
У Львові активно будують нові дороги, які ведуть до стадіону «Євро-2012». А саме: проектована вул. Ряшівської та вул. Вернадського. Орієнтована вартість цих робіт близько 230 млн грн.
-AAA+Про це журналістам 17 червня повідомив в.о. начальника управління капітального будівництва Львівської міської ради Ігор Фалюта.

Зараз, за словами Фалюти, на проектованій вул. Вернадського продовжуються земляні роботи, завершується перша черга будівництва. «Питання фінансування ще відкрите, воно буде здійснюватися за кошти Держбюджету, але на сьогодні ми ще їх не отримали», – додав Фалюта. Кошторисна вартість будівництва цієї дороги становить близько 60 млн грн.

Окрім того, триває будівництво вул. Ряшівської. «При погодних умовах ми плануємо завершити роботи до кінця 2011 року. Кошторисна вартість будівництва близько 171 млн грн», – сказав Ігор Фалюта.

 
AДМДата: Вівторок, 28.06.2011, 13:42 | Повідомлення # 33
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Невже будуть розпилювати такі величезні гроші платників податків без робочого проекту і без рішення про державне фінансування ?
 
квіткаДата: Понеділок, 11.07.2011, 17:29 | Повідомлення # 34
Лейтенант
Група: впевнені
Повідомлень: 52
Репутація: 0
Статус: Offline
Львів заборгував фірмам-підрядникам близько 200 млн грн за ремонти доріг

Оскільки жодних коштів, передбачених на ремонти доріг, ані з державного бюджету, ані від ЄБРР в міську скарбницю ще не надійшло, усі роботи, які ведуться у Львові з реконструкції доріг, проводяться, фактично, за рахунок коштів підприємств-підрядників.

Про це повідомив міський голова Львова Андрій Садовий під час брифінгу з журналістами сьогодні, 11 липня.

«Насправді, до нас ще не надходили кошти ЄБРР. Скажу коротко: по всіх тих роботах, які ми сьогодні ведемо у Львові, і по коштах Європейського банку в тому числі, ще жодної копійки підрядники не отримали. А це уже є мільйони і мільйони євро. Якщо говорити про дороги, які ми готуємо в місті, також з державного бюджету, ми в цьому році поки що не отримали тих сум, на які виконані роботи. Це становить сьогодні борг, приблизно в 200 мільйонів гривень. Це по дорогах, які робляться у співфінансуванні з державним бюджетом», – відзначив Андрій Садовий.

Директор ЛКП «Львівавтодор» повідомив журналістам, що представники ЄБРР, перебуваючи у Львові, переконались у належних темпах реконструкції доріг у Львові та великих обсягах робіт і збільшили авансовий платіж місту з 3 до 7 млн євро.

Натомість, мер міста Андрій Садовий підкреслив, що сім мільйонів євро, які поступлять від ЄБРР, слугуватимуть не авансом, а оплатою за уже виконані роботи. «Компанії, які залучені до ремонту доріг у Львові, є достатньо потужними і володіють власними фінансовими ресурсами, мають свої гроші, які заробляють в різних країнах світу і можуть, по-суті, кредитувати роботи в нас тут, у Львові», – розповів міський голова.


А чому розпорошуються ресурси ? Чому вгризаються на місці проектованої Ряшівської, коли немає грошей навіть на ремонти ?


Повідомлення відредагував квітка - Понеділок, 11.07.2011, 17:29
 
svobodaДата: Вівторок, 19.07.2011, 19:53 | Повідомлення # 35
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
На 14 липня 2011р. ні Проект , ні титул будови "Будівництво вул.Ряшівської(від вул.Є.Патона до вул. Кульпарківської) у м.Львові" НЕ ЗАТВЕРДЖЕНІ!!!
Прикріплення: 9519080.jpg (158.0 Kb)
 
AДМДата: Четвер, 21.07.2011, 14:48 | Повідомлення # 36
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Отже, все що робиться - це самоуправство
 
svobodaДата: Четвер, 21.07.2011, 19:18 | Повідомлення # 37
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА

--------------------------------------------------------------------------------

4-та сесія 6-го скликання
УХВАЛА № 726

від 14.07.2011

Про викуп земельних ділянок для суспільних потреб
З метою ефективного та оперативного виконання завдань щодо організації роботи з підготовки та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, враховуючи ухвали міської ради від 16.02.2009 № 2326 “Про погодження управлінню капітального будівництва департаменту житлового господарства та інфраструктури місця розташування земельної ділянки та надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва вул. Ряшівської (проектованої) з транспортними розв’язками: від вул. Кульпарківської до вул. Є. Патона“ і від 12.11.2009 № 3039 “Про затвердження управлінню капітального будівництва департаменту житлового господарства та інфраструктури проекту землеустрою щодо відведення 1-ї черги земельної ділянки для будівництва вул. Ряшівської (проектованої) з транспортними розв’язками: від вул. Кульпарківської до вул. Є. Патона“, від 31.03.2011 № 366 “Про скерування на затвердження Кабінету Міністрів України переліку об’єктів, що підлягають викупу з мотиву суспільної необхідності“, від 19.05.2011 № 450 “Про внесення змін до ухвали міської ради від 31.03.2011 № 366“, на виконання підпункту 2.2 ухвали міської ради від 27.01.2011 № 123 “Про утворення комісії щодо визначення викупних цін, відшкодування та затвердження інвентаризаційної, експертної оцінок об’єктів нерухомого майна та визначення вартості багаторічних насаджень і збитків членам садівничого товариства “Садівник-Люкс“ та дачного кооперативу “Урожай“, які знаходяться у межах червоних ліній і підлягають зносу при будівництві вул. Ряшівської (проектованої) з транспортними розв’язками: від вул. Кульпарківської до вул. Є. Патона“, відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні“ міська рада ухвалила:
1. Викупити об’єкти права приватної власності, що підлягають зносу при будівництві вул. Ряшівської (проектованої) з транспортними розв’язками: від вул. Кульпарківської до вул. Є. Патона, згідно з додатком.
2. Уповноважити управління капітального будівництва здійснювати від імені Львівської міської ради викуп об’єктів права приватної власності, що підлягають зносу при будівництві вул. Ряшівської (проектованої) з транспортними розв’язками: від вул. Кульпарківської до вул. Є. Патона згідно з додатком.
3. Управлінню капітального будівництва:
3.1. Надіслати власникам об’єктів права приватної власності, визначених у додатку, пропозицію про укладення договору купівлі-продажу за викупною ціною згідно з додатком.
3.2. У місячний термін з дня надходження коштів укласти договори купівлі-продажу з власниками об’єктів права приватної власності згідно з додатком.
3.3. У разі відмови власника об’єкта права приватної власності від укладення договору купівлі-продажу подати на розгляд міської ради питання про примусове відчуження об’єктів права приватної власності з мотиву суспільної необхідності.
3.4. Провести розрахунок за вищевказаним угодами.
Відповідальний: начальник
управління капітального
будівництва.
4. Ця ухвала набирає чинності після прийняття Кабінетом Міністрів України розпорядження про затвердження переліку об’єктів, що підлягають викупу з мотиву суспільної необхідності.
5. Контроль за виконанням ухвали покласти на першого заступника міського голови.

Міський голова А. Садовий
 
nataДата: П`ятниця, 05.08.2011, 13:50 | Повідомлення # 38
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (svoboda)
4. Ця ухвала набирає чинності після прийняття Кабінетом Міністрів України розпорядження про затвердження переліку об’єктів, що підлягають викупу з мотиву суспільної необхідності.


А якщо кабмін не затвердить переліку ?
 
svobodaДата: Понеділок, 15.08.2011, 12:21 | Повідомлення # 39
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
Садовий звинуватив уряд в саботажі підготовки до Євро-2012 1Через те, що держава цього року не перерахувала Львову жодної копійки з коштів, обіцяних та ремонт доріг, є загроза зриву графіку підготовки до євро-2012.

Про це повідомив міський голова Львова Андрій Садовий під час брифінгу сьогодні.

«Ви бачите які великі об’єми роботи ми виконуємо щодня по дорогах. Є велика небезпека, що ми ці темпи можемо зменшити. Є ще одна небезпека: адже було заплановано і анонсовано під час візиту віце-прем’єр-міністра, що 29 жовтня ми відкриваємо львівський стадіон, а в кінці року – термінал. Але доріг до стадіону та терміналу немає. Попри те, що держава дала нам гарантію, що цього року ми отримаємо на реконструкцію доріг у Львові 500 млн. грн., ми отримали нуль цілих нуль десятих з тих грошей», - сказав Андрій Садовий.

Він додав, що станом на сьогодні підрядники за власні кошти виконали робіт на 252 млн. грн. В цю суму увійшов борг міста перед підрядниками на 15 млн. грн. за минулий рік.

Андрій Садовий розповів, що звернувся з відповідними листами до президента та голови Кабміну, а також проінформував про ситуацію голову Львівської ОДА, адже вважає ситуацію надкритичною.

«Коли я починаю піднімати це питання, всі чомусь опускають очі. А як ми будемо готуватися до Євро? Як ми будемо добиратися до терміналу? Що люди ходитимуть туди чи на стадіон пішки? Як тут можна говорити про якісну підготовку до Євро. Це, на мою думку, є саботаж з боку держави», - сказав Андрій Садовий.

Він також зазначив, що уряд зобов’язаний виконати свою обіцянку і виділити кошти, бо сьогодні місто фактично кредитують підрядники.

«Я розумію мільйон в кредит, чи десять мільйонів, але ж 250 мільйонів гривень – це ж є недопустимо в цивілізованому світі», - підсумував міський голова.

Вголос
 
sknylivДата: Середа, 31.08.2011, 17:35 | Повідомлення # 40
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 29
Репутація: 0
Статус: Offline
Львівський міський голова Андрій Садовий переконаний, що кошти, обіцяні віце-прем’єром Борисом Колесніковим для ремонту львівських доріг, надійдуть. Їх львівська міська влада планує отримати в першій декаді вересня.
«Вчора був візит віце-прем’єр-міністра (Бориса Колеснікова – ред.). Я дякую Борису Вікторовичу за те, що він тримає слово. Я переконаний, що ці кошти вчасно поступлять. Сьогодні я мав робочу телефонну розмову з керівником Нацагентства, паном Ковалевським. Сьогодні засідання уряду. На уряді якраз розглядається питання фінансування стосовно доріг, і ми плануємо в першій декаді вересня отримати кошти», - зазначив Андрій Садовий на брифінгу 31 серпня.

Відповідаючи на запитання щодо зауваження Бориса Колеснікова, що 500 млн грн на ремонт доріг, яких львівська міська влада очікує від уряду, не є зобов’язанням держави, а проханням мера Львова, Андрій Садовий зазначив:

«Можна сказати, що є прохання громади міста Львова, щоб ми у Львові мали якісні дороги. Можна було, звичайно, сидіти, нічого не робити, і ми не мали би ремонтів на дорогах. І можна було би тисячу знайти причин, чому дороги в нас погані – так само, як це робилося останніх 20 років. Ми знаходили прекрасні пояснення, чому в нас не було води цілодобово, чому в нас погані дороги… Я – не з тих людей, які шукають пояснення. Я, можливо, деколи йду на ризиковані кроки, але ми сьогодні маємо великі об’єми по дорогах, і всі роботи, які ми почали, ми завершимо. І я переконаний, що і фінансування буде, тому що це є важлива державна справа».

Зазначимо, що Февзі Айранджиоглу, керівник проекту компанії «Онур», яка займається ремонтом львівських доріг, на брифінгу 31 серпня розповів, що через брак фінансування його компанії довелося припинити роботи по вул. Зеленій та по вул. Сяйво, які планується відновити вже найближчим часом. Окрім того, представник компанії «Онур» повідомив, що через нестачу коштів компанія припинила закуповувати матеріали для проведення ремонтних робіт на вул. Львова, однак робота ремонтників тривала без перерви.

Як інформував ZAXID.NET, під час візиту до Львова 30 серпня віце-прем’єр-міністр Борис Колесніков повідомив, що уряд вже виділив 180 млн грн для погашення боргу львівської влади перед підрядниками, що виконують ремонтні роботи на дорогах, і пообіцяв, що знайдуть ще 70 млн грн. Загальний борг львівської міської влади перед підрядниками, за словами Андрія Садового, на сьогодні становить 252 млн грн.
 
УКРАЇНЕЦЬДата: Середа, 07.09.2011, 18:40 | Повідомлення # 41
Лейтенант
Група: впевнені
Повідомлень: 46
Репутація: 0
Статус: Offline
А казав Садовий, що всі роботи виконують за рахунок інших заробітків
 
sknylivДата: Понеділок, 07.11.2011, 18:55 | Повідомлення # 42
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 29
Репутація: 0
Статус: Offline
Дорогами героев

Какое разочарование испытали львовяне, не застав Виктора Федоровича на открытии свежепостроенного стадиона – тяжело описать словами. И даже поиск десятка тысяч неуловимых поклонников, по рассказам местных лидеров ПР встречавших гаранта с цветами и транспарантами, не уменьшили горечь от этой потери. Так хотелось выразить доступными средствами благодарность за все минувшие «покращання» и те, которые неминуемо надвигаются на нас в ближайшем будущем.

Но нет, праздника жизни не состоялось. Державные мужи единодушно проигнорировали торжественную презентацию того, чего ещё в принципе не существует – львовского стадиона. Даже завалящего министра не прислали. Господин Суркис, по слухам, повредил ногу, Борис Викторович – ключевой герой торжества, как-то незаметно отстранился от участия в мероприятии, переложив ответственность за позорище на детей. (На всякий случай: в старорусском языке «позорище» – любое массовое действо)

Но не всё потеряно! У львовян опять появилась надежда узреть лично Виктора Федоровича и, возможно, других высоких и не очень лиц. Борис Колесников пообещал, что открытие нового терминала Янукович почтит своим присутствием. В связи с приближением торжественного дня, датируемого декабрём этого года, автор решил прогуляться дорогами строительства, захватив с собой фотоаппарат.

Итак: рабочий день, среда. Путь начинается с места, куда должна влиться четырехрядная трасса, соединяющая новый терминал с крупными городскими артериями. Это перекрёсток улиц Научной и Кульпарковской. В направлении, где должно кипеть дорожное строительство, возвышаются бетонные колонны и перекрытия, почерневшие от нескольких лет стояния под снегом, дождем и солнцем:


Там не ходят люди и не видно транспорта. Всё заросло травой и полукустарником. Местами пробиваются молодые деревца. То, что вы видите, это торгово-развлекательный центр Леополис. Предполагалось, что в 4 квартале 2008 года он вступит в эксплуатацию.

Двигаемся дальше, через бугристую местность. Присмотревшись можно обнаружить, что поросшие зеленью холмики в действительности представляют собой кучи строительного мусора, куски асфальта, смешанного с суглинками, оставшимися после неудачных попыток выровнять местность. Пройдя с сотню метров по безлюдной местности, по правую руку открываются заброшенные домики строителей, а слева все тот же унылый пейзаж – заброшенное много лет назад масштабное строительство. Пройдя чуть дальше, открываем панораму будущей дороги.

Надо сказать, что последний раз технику тут видели в начале сентября. После этого работы либо не велись, либо они были несущественны настолько, что не требовали присутствия техники. Где-то в полукилометре от ул. Кульпарковской, если Google Map не ошибается, начинается собственно дорога к новому аэропорту. Вот она:



Приблизившись, видно, что дорога – выровненный участок земли, длиной в 400 метров, засыпанный щебнем и песком. Она не имеет начала и конца: с одной стороны, ведущей к улице Кульпарковской, подобие дороги упирается в неглубокую канаву с осыпавшимися стенками и вымоинами, оставленными дождевой водой.


С противоположной стороны «дорога» заканчивается большой ямой и ржавой трубой, торчащей из земли. Далее следуют дачные домики какого-то садового товарищества.


Чтобы увидеть продолжение этой дороги и сам новый терминал, надо пройти ещё с полкилометра. Справа, а потом за спиной, остаются корпуса огромного базара «Південний», принадлежащего видному львовскому регионалу Петру Писарчуку. Говорят, что немногочисленные львовяне, встречавшие цветами Януковича во время его последнего визита (это те самые десять тысяч… ну, где-то около двух-трех десятков) – предприниматели, арендующие торговые площади на упомянутом базаре. Правильная мотивация способствует проявлениям такой странной любви.

Преодолев с полкилометра, открываем чудный пейзаж, представляющий собой горы вывороченной земли, смешанной с глиной, неподвижный кран и… полное отсутствие дорожной техники.


Где-то вдалеке одинокий кран выгружает бобины с кабелями. Компанию ему составляют коровы, мирно пасущиеся возле заброшенного строительства. Они основательно «заминировали» местность, поэтому ходить тут нужно осторожно, внимательно смотря под ноги.

За маленьким кусочком основания под будущую дорогу (по ней Виктор Фёдорович должен прогуляться приблизительно через месяц) виднеется южное крыло терминала. Прогулявшись по песчано-глинистым косогорам поднимаемся на возвышение, с которого можно хорошенько рассмотреть кусок циклопического барака, гордо именуемого терминалом.

Вот оно, чудо современной архитектуры, засыпанное мусором и землей. К сожалению, картинка не может порадовать изобилием рабочих, инженеров и техников, которые, как пчелки должны трудиться над завершением явно недоделанного объекта. Кроме охранника и нескольких фигур в оранжевых робах не удается разглядеть никого.

Зато под горой протекает полноводная речушка, явно наполняющаяся грунтовыми водами, поскольку дождей во Львове давненько не было.

Наличие этого ручейка наводит на печальные размышления о пользе ирригации и мелиорации, а особенно осушения. Но фирму Альтком такие пустяки не беспокоят, особенно учитывая смету работ (на данный момент 2196 миллиона гривен). За такие деньги можно электрокипятильниками речушку высушить, вместе с водоносными горизонтами.

Справедливости ради стоит сказать, что какие-то работы возле «дороги» ведутся. Например, удалось найти недавно выкопанную канавку, в которую будут помещать кабель. На её дно даже уложили железобетонные плитки.

А ещё за бугорком обнаружен маленький экскаватор “Caterpillar”, который копался в куче, составленной из суглинков. На этом присутствие техники и рабочих закончилось.

Зато активно перемещались автолюбители, гаражи которых окружают строительство. Несмотря на откровенно безобразный вид гаражных кооперативов, владельцы машин спокойны и утверждают, что их спокойствию нечто не угрожает, хотя примитивная логика подсказывает, что гаражи должны быть снесены, поскольку преграждают путь к терминалу. Может автовладельцам что-то известно?

До улицы Любинской остается около 700 метров. Когда-то тут был парк. Может не самый чистый и облагороженный, с большим болотом посредине, и кучами сложенных в пирамиды бетонных перекрытий. Но в болоте водилась рыба, которую ловили мальчишки, а на перекрытиях сидели парочки. На выходных сюда приходили горожане, гуляли, жарили шашлыки. В будние дни тут гуляли пенсионеры и мамаши с детьми. Росли деревья, которые рассаживали студенты львовских ВУЗов ещё в 60-х годах. Все вырубили, бессмысленно и бездумно.

Теперь на месте парка огромная яма, наполненная мусором и глиной. А ведь ещё не начались знаменитые львовские дожди, те, что идут днями и неделями, не прекращаясь на минуту. Этот день может прийти уже завтра, через неделю… но он настанет. И многокилометровое пространство превратится в непролазное болото. Складывается стойкое впечатление, что ничего уже строить не будут. Смысла нет.

Недаром представитель от центральной власти господин Цимбалюк щедро обещает львовским предпринимателям места в ВР, в обмен на спонсорскую помощь в деле достройки объектов к Евро-2012. По крайней мере, так утверждает депутат Львовского облсовета Тарас Козак.

Можно предполагать, что миллиарды, выделенные на стадион уже освоены правильным откатно-распильным способом. Впечатление, которое остается от созерцания работ по строительству аэропорта, самое неприятное. Темпы, количество техники и персонала – все указывает если не на их сворачивание, то на изрядное торможение. Вопрос: «Зачем?» остается открытым. Особенно в преддверии его открытия лично Януковичем. Стоит полагать, что нам снова придется испытать разочарование, лишившись очередной возможности посмотреть власти в глаза.

Кстати, само здание терминала выглядит не лучшим образом. И это снаружи! Что же тогда делается внутри, просто страшно предположить.

Гражданин Чечетов на днях предложил вручить Борису Колесникову звание Героя Украины. Заслуга последнего состоит в организаторском таланте и "вытягивании" Евро-2012, которые как нельзя лучше зафиксированы на львовском стадионе и на снимках, приведенных в публикации.

Что же, есть мнение, что званию Героя Украины уже ничто не повредит. И есть надежда, что компетентные органы в скором будущем оценят таланты и труды нынешних руководителей по достоинству. И так же по достоинству вознаградят.

Юра Химик (02.11.2011)
Прикріплення: 4275946.jpg (209.2 Kb) · 1489070.jpg (218.4 Kb) · 1374230.jpg (222.4 Kb) · 4007329.jpg (315.6 Kb) · 3956300.jpg (209.8 Kb)


Повідомлення відредагував sknyliv - Понеділок, 07.11.2011, 19:01
 
AДМДата: Середа, 21.03.2012, 13:50 | Повідомлення # 43
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Турецький «Онур» відмовився ремонтувати львівські дороги
«Онур» не візьметься за нові дороги, поки не отримає гарантій за попередні.

Про це газеті ZIK заявив керівник проекту реконструкції доріг у Львові й області ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» Февзі Айранджиоглу.

«Ми чекаємо фінансових гарантій від Львівської міської ради про оплату торішніх робіт. Як тільки ці гарантії будуть, ми готові завершувати почате», – сказав Февзі Айранджиоглу. Цього року «Онур» мав би завершити вулицю Ряшівську, що веде до аеропорту, Вернадського – до стадіону, Сяйво, Городоцьку й інші, які почали ремонтувати до проведення фінальних матчів «Євро-2012» у Львові.

«Зараз чекаємо, коли місто вирішить питання оплати. Адже якщо ми почнемо роботи і грошей не буде, то нам доведеться купувати матеріали – щебінь, бітум, солярку й інші. Коли в нас постане питання браку коштів на закупівлю матеріалів, ми припинимо роботи. А це спричинить незручності, позаяк недобудовані дороги під час проведення євроматчів не додадуть позитиву, – каже один з керівників ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». – Ми розуміємо, що місто не зробить одночасної оплати робіт і не покриє всіх боргів перед нами, адже потрібно вирішити питання надходження грошей із держбюджету у місцевий. Але якщо вони покажуть нам схему, яким чином ці кошти надходитимуть, а також терміни, коли закриватимуть борги, то ми готові реструктуризувати заборгованість. Коли буде такий календар оплат, ми продовжимо проекти».

Наразі на підприємстві звели видатки до мінімуму і вивчають документацію на шість ділянок, які виставили на тендер у рамках реконструкції вздовж трамвайних маршрутів №2 і №6 за кредитні кошти Європейського банку реконструкції і розвитку. Щоправда, в компанії ще не вирішили – претендуватимуть на всі шість лотів чи тільки на вибрані. Це питання вирішуватиме рада правління «Онур Конструкціон Інтернешнл» у Туреччині.

Як раніше писала газета ZIK у матеріалі «Фокусники з Ратуші» (№9 за 8 березня 2012 р.), управління капітального будівництва ЛМР порахувало, що торік підрядники виконали робіт орієнтовно на 175 млн грн, які залишились без оплати. Зокрема, щонайменше 150 млн грн завинили турецькому «Онуру».
 
AДМДата: Середа, 21.03.2012, 13:52 | Повідомлення # 44
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
http://www.facebook.com/Lvivtrans
 
AДМДата: Четвер, 03.05.2012, 15:54 | Повідомлення # 45
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Кабмін врешті погасить борги перед Львовом за ремонт доріг
Кабінетом міністрів підписана постанова про виділення Львову 220 млн грн для погашення заборгованості за ремонт доріг.

Про це 3 травня на брифінгу повідомив в.о. начальника управління капітального будівництва ЛМР Ігор Фалюта.

За словами Фалюти, ці кошти можуть надійти і в травні. Йдеться про ремонт доріг, проведений у Львові торік і перехідні об’єкти, які залишилися незавершеними на цей рік. «Це боргові зобов’язання за минулорічні ремонти, а також кошти на завершення вул. Пасічної, Городоцької – завершення контактної мережі, відновлення тротуарів, вул. Вернадського, добудова вул.. Ряшівської», – каже Фалюта.

Та наразі не вирішено, чи спершу ЛМР погашатиме борги перед підрядниками, чи намагатиметься встигнути доробити незавершені об’єкти до «Євро-2012». «Все залежатиме від графіку фінансування», – каже Фалюта.

 
ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ » РОЗпил » Дорога між стадіоном і аеропортом » Дорога між стадіоном і аеропортом (Вулиця Ряшівська)
  • Сторінка 3 з 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024