ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ
Середа, 19.06.2024, 05:50
Ви увійшли якГість | ГрупаГості" | RSS
"
Сайт  Повідомити друзям про ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ     [ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Дорога між стадіоном і аеропортом
НадіяДата: Середа, 02.03.2011, 17:51 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
ЛМР виділила землю для транспортної розв'язки до Євро-2012

--------------------------------------------------------------------------------

Категорія: Новини UEFA EURO ЄВРО 2012 1 2 3 4 5 11:03

Львівська міськрада прийняла ухвали, згідно з якими для будівництва доріг до «Євро-2012» у мешканців доведеться вилучити (викупити) низку земельних ділянок. Загалом це близько 7 га землі, по яких проходитиме майбутня магістраль на вул. Ряшівській: від Кульпарківської до Патона, а також розв’язка на вул. Стрийська-Наукова-Хуторівка. Про це сьогодні, 26 лютого, під час брифінгу розповів заступник начальник управління природних ресурсів та регулювання земельних відносин Ігор Гуменчук.

Земельне законодавство передбачає певну процедуру щодо вилучення (викупу) земельних ділянок для суспільних потреб. Проте, за словами Ігора Гуменчука, за останні 7-8 років Львівська міська рада не вчиняла подібних дій, лишень, коли будувався Сихівський міст. Проте тоді кількість землі, що перебувала у власності громадян, було дуже мало. Сьогодні ж для будівництва транспортної розв’язки по вул. Стрийській-Науковій-Хуторівка потрібно буде припинити чинні договори оренди на 15 МАФів, вилучити земельну ділянку з індивідуальної приватної власності одного громадянина, дві земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні, і три земельні ділянки, які перебувають в оренді юридичних осіб.

Для будівництва магістралі на вул. Ряшівській: від Кульпарківської до Патона міськраді доведеться припинити право користування земельними ділянками, які перебувають у власності громадян для ведення садівництва: це два садово-городні кооперативи, де є 47 ділянок, доведеться також припинити 7 договорів оренди по МАФах, три земельні ділянки вилучити з фактичного користування і дві земельні ділянки з права власності громадян.

Джерело: http://www.zik.com.ua

Додано (02.03.2011, 17:45)
---------------------------------------------
Містобудівне обґрунтування будівництва вул. Ряшівської у Львові схвалене
20 Липня 2010

19 липня у Львівській міській раді відбулися громадські слухання містобудівного обґрунтування будівництва вулиці Ряшівської - від вул. Патона до вул. Кульпарківської з транспортними розв’язками.
Будівництво цієї вулиці необхідне для розвантаження центральної частини Львова від руху транзитного транспорту. Це будівництво має забезпечити реалізацію південно-західної ділянки так званого «великого об’їзного кільця» Львова від вул. Кульпарківської до вул. Городоцької. Також магістраль має забезпечити якісне сполучення між Міжнародним аеропортом «Львів» та новим міським стадіоном під час проведення Євро-2012 та покращити сполучення між аеропортом та курортами Львівської області.

Відповідно до містобудівного обґрунтування, вул. Ряшівська є магістральною вулицею загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Прогнозується забезпечити інтенсивність руху в 33 тис. автомобілів на добу.

Головний інженер проекту Сергій Фіалковський представив основні характеристики проектованої вулиці: шість смуг руху, по 3 у кожному напрямку, шириною 3,75 м кожна. Ширина центральної розділювальної смуги руху – від 4 до20 м. Ширина тротуарів на основній вулиці – 4,5 м.

Загальна довжина траси складає 3,419 км. Дорожній одяг запроектований капітального типу з асфальтобетону. Дорожній одяг має мати 5 шарів: підстилаючий шар з піску товщиною 30 см, нижній шар основи з чорного щебеню товщиною 30 см, верхній шар основи з чорного щебеню товщиною 12 см, нижній шар покриття з крупнозернистого асфальтобетону товщиною 8 см, верхній шар покриття із середньозернистого асфальтобетону товщиною 6 см.

Пересічення магістральних вулиць Кульпарківської та Ряшівської між собою та х вулицею районного значення Люблінською передбачається у різних рівнях. Транспортна розв’язка на пересіченні вул. Ряшівська з вул. Люблінською запроектована кільцевого типу у двох рівнях. Транспортна розв’язка на пересіченні вул. Ряшівська з Кульпарківською запроектована в трьох рівнях з розподільним кільцем та поворотними з’їздами на середньому рівні.

Сергій Фіалковський прокоментував ZAXID.NET : «Схеми розв’язок кільцевого типу зручні тим, що передбачають можливість поетапної їх реалізації. Спочатку будується розподільче кільце в одному рівні. На перетині вул. Кульпарківської, Наукової і Ряшівської та на перетині Любінської з Ряшівською, проектованою у першу чергу передбачається будівництво розподільчих кілець. Потім, у перспективі, з надходженням фінансів, будуть збудовані - розв’язки у трьох рівнях. Так на перетині Кульпарківської, Ряшівської, проектованої має бути збудована естакада по верху, а на дальшу перспективу – і пересічення у природному пониженні. У перетині вул. Любінської і Ряшівської, Ряшівська буде йти також понизу, кільце ж буде йти по денній поверхні».

Резолюцією громадських слухань проект схвалено до подальших етапів роботи, тобто робочого проектування. Проте треба виконати і рекомендації, подані у висновку комплексної державної експертизи, а саме виконати вимоги листа управління архітектури Львівської міської ради щодо вивільнення земельних ділянок, через які проходитиме вулиця. Йдеться про потребу знесення двох житлових будинків за адресами вул. Любінська, 187 та 191, вилучення 42 земельних ділянок в дачному кооперативі «Урожай» та 7 ділянок в садівничому товаристві «Садівник-люкс», з врахуванням заходів відповідно до закону «Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності». Власникам нерухомості та земельних ділянок мають бути запропоноване майно на заміну, або виплачена його вартість. На сьогодні ця робота не завершена.

Замовник містобудівної документації, начальник управління капітального будівництва Львівської міської ради Ігор Фалюта, зазначив, що будівництво вул. Ряшівської заплановане на 2011 рік.

www.zaxid.net/

Додано (02.03.2011, 17:51)
---------------------------------------------
ЛМР визначатиме ціну нерухомості, знесеної під будівництво вул. Ряшівської
Депутати Львівської міської ради на сесії 27 січня створили комісію, яка визначатиме розмір збитків за знесену людям нерухомість під будівництво нових доріг до «Євро-2012». -AAA+Про це повідомив кореспондент ЗІКу.

Зокрема, комісія визначатиме викупні ціни, відшкодування та затвердження експертної оцінки за об’єкти нерухомості, насадження та збитки, завдані членам садівничого товариства «Садівник-Люкс» та дачного кооперативу «Урожай».

Ці кооперативи і сади підлягають зносу при будівництві вул. Ряшівської (проектованої) з транспортними розв’язками: від вул. Кульпарківської до Патона.

Комісія має у місячний термін визначити та затвердити викупні ціни. До комісії ввійшли представники виконавчих органів влади, депутати та інші.
 
sknylivДата: Середа, 02.03.2011, 20:45 | Повідомлення # 2
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 29
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote
Усім відомо, що коштів на інфраструктуру до Євро- 2012 не вистачає. І в той час, як в аеропорті скоротили злітно-посадкову смуги на 150 м , залишається в планах будівництво іншої злітно-посадкової смуги. Йдеться про вул. Ряшівську, що має пролягти навпростець від аеропорту до стадіону. При загальній довжині траси 3,5 км - шість смуг руху, по 3 у кожному напрямку, шириною 3,75 м кожна,ширина центральної розділювальної смуги руху – від 4 до20 м, ширина тротуарів – 4,5 м. Чи розумно в цей непростий кризовий час закопувати гроші в будівництво такої широчезної дороги і незаконно виганяти людей з їхньої приватної власності ? Чи людей виженуть, а землю потім перепродадуть ? А може краще зменшити ширину дороги до розумного, і хоч частину власників земельних ділянок залишити в спокої.
Це одне з питань, що було поставлене пану Садовому на ЧАТі Zaxid.net Ось що відповів на це Андрій Іванович :
Quote
"Ми повинні в першу чергу думати про розвиток Львова і думати, як місто розвиватиметься через 10, 20, 30 років. Вул. Ряшівська запропонована по генплану і як тільки буде 100% фінансування з держбюджету, почнемо це робити. А те, що певна кількість людей через недосконалість законодавства мають право власності на цій території, будемо також згідно з законом все виправляти"


Повідомлення відредагував sknyliv - Середа, 02.03.2011, 21:18
 
УКРАЇНЕЦЬДата: Четвер, 10.03.2011, 10:27 | Повідомлення # 3
Лейтенант
Група: впевнені
Повідомлень: 46
Репутація: 0
Статус: Offline
Хочуть відібрати землю в людей за безцінь, а потім дерибанити.
Роздільна смуга 20 м - це казка. Чи вул.Городоцька і Кульпарківська, між якими буде проектована дорога, мають роздільну смугу ?
 
квіткаДата: Вівторок, 15.03.2011, 19:12 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: впевнені
Повідомлень: 52
Репутація: 0
Статус: Offline
Вчора мер сказав по телевізору, що дублювати обїздну дорогу між Городоцькою і Кульпарківською за рахунок будівництва широчезної вул. Ряшівської між ними НЕРОЗУМНО. Грошей немає. Загазовувати львівянам повітря за рахунок дублювання обїздної всередині міста можуть хіба що окупанти. Всі, хто хоче переїхати з Городоцької на Кульпарківську і навпаки - мають обїздну.
А якщо будуть такі величезні гроші, то їх краще вкладати в будівництво обїздної між вул. Б. Хмельницького та Городоцькою.

Це буде дуже корисно для Львівян, і для тих водіїв (особливо, вантажних авто), які не бажають витрачати час на загазовування львівян і з задоволенням обїдуть Львів

 
землевпорядникДата: Неділя, 27.03.2011, 18:08 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Підкажіть чи є робочий проект?( Якщо є, то виложіть в інтернеті)Я думаю що взагалі проекту немає, тільки проведений приблизний розрахунок робіт по виконанню дороги, а винос мереж?(розрахунок ніхто не проводив)
Проекту не має, а землю вже викупляють, це абсурд. Землю викуплять, а грошей на будівництво дороги не вистачить, так як все. Недавно Київ та Львів одержали червону картку від Платіні, так ящо міська влада має гроші, то має куди вкладати (аеропорт, стадіон), ато скоро по Євро2012.
 
AДМДата: Неділя, 27.03.2011, 21:13 | Повідомлення # 6
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Про те, що існує затверджений робочий проект, ще ніде не було інформації.

Це означає, що його ще немає
Потрібно ЗІКу підказати тему. Нехай запитають у мера, чи має він робочий проект

 
землевпорядникДата: Неділя, 27.03.2011, 21:56 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Моя думка, що ЗІК цю тему не буде зараз роздувати перед ЄВРО. Краще було б задати запитання в прямому ефірі по середах відповідному клєрку(можливо меру, замовнику нач. кап. будівництва). Я думаю що ЗІК ще буде вести програми про хід підготовки до ЄВРО (аеропорт, готелі, стадіон), або запропонувати ЗІКу таку тему, а потім розкручувати питання про дорогу.
 
AДМДата: Неділя, 27.03.2011, 22:13 | Повідомлення # 8
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Ось карта Львова
Прикріплення: 9963473.jpg (111.9 Kb)
 
AДМДата: Неділя, 27.03.2011, 22:24 | Повідомлення # 9
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
А тут вказана запланована до будівництва вул. Ряшівська

Видно, що при втіленні цього плану закатали б в асфальт кілька гектарів зеленої зони Львова. Планована Ряшівська в три рази ширша від Кульпарківської і в два рази ширша від Городоцької
Біля аеропорта зараз така інтенсивність руху, що за годину може проїхати 5 -10 машин. А там запланована супер-розвязка
Крім того, ця дорога дублює кільцеву між Кульпарківською та Городоцькою, тільки всередині Львова.
Абсолютно очевидною є абсурдність і шкідливість для м. Львова цього плану.
Потрібно витратити ці кошти для побудови кільцевої по всьму периметру міста

Прикріплення: 3332356.jpg (112.4 Kb)
 
ІнженерДата: Вівторок, 29.03.2011, 20:16 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Сьогодні по "нашому репортеру" передали про земельні афери навколо викупу земельних ділянок біля стадіону. На власників земельних паїв наїхали страшилками(омоном...) і заключили з де-якими власниками угоди на викуп, по 6,25 грн за метр квадратний, і вже пів року власники не можуть одержати ці гроші за землю. По "нашому репортеру" показували пікет міської ради власників паїв які ще не погодилися "віддати" своїх паїв. Моя думка що ці два проекти треба обєднати і боротися разом, може підключити депутатів із "свободи", ми їх вибирали.
 
квіткаДата: Середа, 30.03.2011, 09:56 | Повідомлення # 11
Лейтенант
Група: впевнені
Повідомлень: 52
Репутація: 0
Статус: Offline
Колись Янукович зробив подарунок Садовому. АЕРОПОРТ.
Всі документи були зроблені, зареєстровані в Статуправлінні. Так от тоді Садовий казав, що цей Аеропорт майже в центрі міста, біля нього багато землі, яка всіх активних зацікавлює. Хотів Садовий перенести Аеропорт в Стрий і освоювати величезні масиви землі. Зараз найвищі особи Львова знову згадують про Стрий як Аеропорт.
Якщо реально Львів таки буде розвиватися, то закриття Порту майже в центрі Львова буде невідворотнім. (хто тоді буде дерибанити землі - інше питання)
А злітна смуга повністю дублює плановану Ряшівську (невистачає маленьких кусочків по краях). То може розумніше почекати винесення порту і відкрити злітну смугу як дорогу ? Це набагато розумніше, ніж закопувати в асфальт гроші (освоювати бюджет) . І ніхто ніколи не буде їздити по цьому асфальті. Хіба міліція буде гнати водіїв з окружної на плановану Ряшівську. Щоб Львів загазовували
 
svobodaДата: Середа, 30.03.2011, 20:36 | Повідомлення # 12
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
Це очевидно, що такої ширечезної магістралі як планується вул.Ряшівська тут не повинно бути. Але, хіба можна зупинити величезні апетити чиновників нашого міста, коли справа торкається землі. На цьому Львівська влада уже зуби з`їла. Землю відібрати, продерибанити і кишені повні. А роблять вони так ще й тому, що переконані в своїй безкарності. Вже потрібно було б трохи і прокуратурі натиснути на Львівську міську раду.
А щодо об`єднання сил для боротьби проти злочинних, незаконних дій міської влади при вилученні земель під об`єкти Євро-2012 - то ідея хороша!!! І свободівці не підведуть, бо ще не встигли забути, що прийшли у владу щоб служити громаді у якій живуть, а не обкрадати її.


Повідомлення відредагував svoboda - Четвер, 31.03.2011, 10:08
 
sknylivДата: П`ятниця, 01.04.2011, 13:28 | Повідомлення # 13
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 29
Репутація: 0
Статус: Offline
Україна не встигне підготувати усі об`єкти до Євро
2011-04-01 04:03
Україна не встигне виконати всі заплановані проекти у підготовці до чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Про це розповів операційний директор УЄФА Мартін Каллен в ході Soccerex European Forum, що проходить у Манчестері, передає сайт 2012ua.net "Я думаю, що не всі проекти, які були обіцяні, будуть завершені на 100%", - зазначив Каллен. Зокрема, мова, перш за все, йде про дороги. Однак, сьогодні ніхто не розглядає питання позбавлення України права на організацію турніру. "У нас немає іншого шляху, ми повинні бути готовими до 2012 року", - наголосив Каллен. Чиновник УЄФА додав, що українська влада робить все, щоб виконати усі завдання у підготовці до Євро-2012 та висловив упевненість, що всі ключові об'єкти футбольної інфраструктури – стадіони, аеропорти та готелі – будуть готові.


Повідомлення відредагував sknyliv - П`ятниця, 01.04.2011, 13:54
 
AДМДата: П`ятниця, 01.04.2011, 15:55 | Повідомлення # 14
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (sknyliv)
Україна не встигне виконати всі заплановані проекти у підготовці до чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Про це розповів операційний директор УЄФА Мартін Каллен в ході Soccerex European Forum, що проходить у Манчестері, передає сайт 2012ua.net "Я думаю, що не всі проекти, які були обіцяні, будуть завершені на 100%", - зазначив Каллен. Зокрема, мова, перш за все, йде про дороги.

Встигнуть чи не встигнуть, але приватну власність у львівян (земельні ділянки) хочуть встигнути будь-якими способами, влючаючи порушення конституційних прав львівян, ВІДІБРАТИ.

ДЕРИБАН для цієї влади - святе діло

 
ІнженерДата: П`ятниця, 01.04.2011, 22:41 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Почитайте статтю у "Львівській пошті" "Піша хода до стадіону" і можна зрозуміти, що міська влада дерибанити землю добре вміє, має досвід купівлі землі (гаражів) через підставних людей біля аеропору, Зубра і т.д.
І ще інтересна стаття "Незаконні євровидатки" наварили вже на Євро-2012 у Львові понад 33,5 млн.грн, робіть висновки

Львівська пошта 31 березня 2011р

 
  • Сторінка 1 з 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024