ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ
Субота, 21.12.2024, 16:50
Ви увійшли якГість | ГрупаГості" | RSS
"
Сайт  Повідомити друзям про ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ     [ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Кужелюк проти електронного квитка
grozaДата: Середа, 27.02.2013, 16:25 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 30
Репутація: 0
Статус: Offline
Депутат озвучив умови, за яких у Львові голосуватимуть за електронний квиток

«Я думаю, що депутати не проголосують за електронний квиток до тих пір, доки міським головою буде Андрій Іванович. Особливо після того, як депутатський корпус «намахали» з ділянкою на Липовій Алеї, 5 до Єробаскету», - заявив у коментарі «Погляду» депутат Львівської міської ради, член постійної комісії інженерного господарства, транспорту і зв’язку Юрій Кужелюк.

Депутати Львівської міськради стверджують, що електронний квиток у Львові вводити безперечно потрібно, однак лише тоді, коли точно будуть упевнені в тому, що їх не хочуть в черговий раз підставити.

«Я думаю, що депутати не проголосують до тих пір, доки міським головою буде Андрій Іванович. Особливо після того, як депутатський корпус «намахали» з ділянкою на Липовій Алеї, 5 до Єробаскету- здійснили підставу документів і підміну понять. Після того є дуже велика підозра, що пропонувалося це саме зробити і з електронним квитком», - пояснює Юрій Кужелюк.

За його словами, рік тому, коли йшла мова про створення спільного підприємства ТзОВ «Леокард» на базі латвійської фірми «Ригас-карте» та львівського АТП№1, депутатам не надали належного економічного обґрунтування щодо цього проекту.

«Депутати не голосували з одної причини. Міська рада хоче віддати весь оборот від транспорту майже у приватні руки - невідома фірма з Латвії і наше комунальне підприємство. А потім це весь потік може перейти повністю у приватні руки. Де гарантія що комунальне підприємство не збанкрутує?

Плюс до того, цій фірмі потрібно буде платити 15% від виручки. На той час управління економіки нам дало цифру, що десь півмільярда гривень становить оборот в транспорті в місті. Тобто 75 млн буде отримувати приватна фірма, - розповів Юрій Кужелюк, - Тим більше Львівська міська рада пропонувала це ввести першим етапом на трамваях і тролейбусах. Ми на робочій групі пропонували запровадити е-квиток на всьому транспорті».

Усі ці питання та невизначеності досі залишаються без відповіді. Депутати схильні вважати, що зараз, говорячи про електронний квиток, міська влада просто намагається заховати свій провал в організації транспортної схеми у місті.

«Міська рада зрозуміла, що тяжко говорити по цьому питанню і знаходить причину, щоб прикрити свою бездіяльність, звинувачуючи депутатський корпус, який не голосував за електронний квиток», - вважає Юрій Кужелюк.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024