ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ
Четвер, 18.04.2024, 15:38
Ви увійшли якГість | ГрупаГості" | RSS
"
Сайт  Повідомити друзям про ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ     [ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ » Транспорт та звязок » Автобуси, маршрутки » Транспортна схема (Львів)
Транспортна схема
AДМДата: Середа, 21.03.2012, 13:51 | Повідомлення # 16
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
http://www.facebook.com/Lvivtrans
 
AДМДата: Четвер, 05.07.2012, 12:29 | Повідомлення # 17
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
http://www.eway.in.ua/ua/cities/lviv
 
УКРАЇНЕЦЬДата: Вівторок, 10.07.2012, 11:38 | Повідомлення # 18
Лейтенант
Група: впевнені
Повідомлень: 46
Репутація: 0
Статус: Offline
Проїзд у Львові подорожчав удвічі – «трансфер» не повернули
Проїзд у маршрутках Львова фактично подорожчав вдвічі, оскільки трансферні квитки у радіальних маршрутах, які скасували лише на час «Євро-2012», не відновили. В управлінні транспорту та зв’язку ЛМР наразі вивчають пасажиропотік, аби з’ясувати, чи повертати «трансфер». До 15 липня це обіцяють вирішити.

Нагадаємо, як повідомляв 13 червня телеканал ZIK, в міському управлінні транспорту та зв’язку ЛМР зазначили, що трансферні квитки скасували тільки на час Єврочемпіонату. Оскільки через фан-зону під Оперним кінцеві зупинки змінено і радіальні маршрути розірвано, то й трансферні квитки не доцільні, кажуть посадовці. Однак про остаточне скасування поки що не йдеться.

Але трансферні квитки після «Євро» так і не відновили. Пасажирам доводиться витрачати вдвічі більше грошей на проїзд. Зазначимо, що з трансферними квитками можна було пересідати з одного автобуса на інший і при цьому не доплачувати. Тепер потрібно платити чотири гривні, аби дістатися через центр з одного кінця міста в інший.

Натомість начальник управління транспорту та зв’язку ЛМР Микола Жук у коментарі IA ZIK повідомив, що трансферні квитки ще не скасовували остаточно. Наразі проводиться аналіз пасажиропотоку, щоб визначити, чи знову дозволяти безкоштовну пересадку пасажирів чи ні.

«Трансферний квиток остаточно не скасували. Зараз проводимо аналіз пасажиропотоку і до 15 числа приймемо рішення. Вивчаємо, чи є потреба у квитку. Раніше була дещо інша конфігурація маршрутів. Буде потреба – повернемо», – зазначив Микола Жук

 
марьяна2012Дата: Четвер, 30.08.2012, 16:33 | Повідомлення # 19
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Спіймай свою літературну хвилю з журналом "Дніпро"www.dnipro-ukr.com.ua/! Дізнайся про нову зарубіжну літературу в прозових та поетичних перекладах та безліч чого цікавого
 
AДМДата: П`ятниця, 31.08.2012, 20:01 | Повідомлення # 20
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
В транспорті читати не шкідливо ?
 
AДМДата: П`ятниця, 28.09.2012, 15:56 | Повідомлення # 21
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Експерти натякають на можливе підвищення ціни проїзду у Львові

Експерти натякають на можливе підвищення ціни проїзду у Львові

Ще цього року у Львові планують збільшити кількість громадського транспорту та залучити до обслуговування міських маршрутів великі низькопідлогові автобуси. Водночас, експерти говорять про те, що експлуатація великих автобусів окупиться, лише за умови вирішення питання з пільговиками та зі зміною тарифу.

Як зазначили у міському управлінні транспорту та зв’язку, ще до нового року перевізники планують закупити великогабаритні низькопідлогові автобуси. На сьогодні на міських маршрутах курсує майже 140 великих автобусів, повідомляють у прес-службі Львівської міської ради.

«Ескплуатація великих автобусів особливо необхідна на маршрутах громадського транспорту, які пролягають через вулиці, де є велика інтенсивність пасажирського потоку, зокрема, у пікові періоди. Для визначення оптимальної кількості такого рухомого складу необхідно робити реальний неперервний моніторинг за зміною пасажиропотоків. Треба ставити у пріоритет не лише збільшення кількості, а й покращення якості обслуговування громадським транспортом. Нові великі автобуси – це, безперечно, комфорт і висока перевізна здатність. Важливість їхнього використання для роботи міської транспортної мережі на практиці доведена у всіх розвинутих країнах», – зазначає заступник завідувача кафедри транспортних технологій НУ «Львівська Політехніка». Юрій Ройко.

Втім, як стверджує експерт, зараз «заміна функціонуючого рухомого складу «поважного» терміну експлуатації на нові одиниці, за існуючого тарифу та кількості пільгових категорій громадян, - нелегкий процес».

«Питання економічної вигоди для перевізників від експлуатації великих автобусів є великою проблемою, яка залишатиметься гострою до того часу, поки гроші збиратимуть водії. Необхідно якнайскоріше повернутися до введення системи електронного квитка, яка дасть можливість побачити і реальну виручку перевізників, і дозволить моніторити пасажирський потік, збільшить безпеку руху. Та й усі учасники процесу перевезень зможуть реально встановити його ринкову вартість», – додає Юрій Ройко.

Перевізники зазначають, що економічна вигода від використання великогабаритних автобусів залежить від тарифу та кількості категорій пільговиків.

«Новий автобус ЛАЗ коштує 1 млн. 562 тис грн. Вартість вживаного автобуса з Європи, якому, наприклад, 10 років, відповідно дешевша – близько 30 тис. євро, але необхідно враховувати приблизно таку ж суму, яку треба сплатити за розмитнення, і витрати на те, щоб поставити автобус на облік. Існуючий тариф 2 грн. розрахований на вартість 1 л пального, яка становить 6,20 грн. Зараз ціна – 10 грн. за 1л. Щоб експлуатація великих автобусів окуповувалась, необхідно вирішувати питання з пільговиками та змінювати тариф», – зазначив Микола Шкурган, директор ТзОВ «Міра і К».

Нагадаємо, зараз великі автобуси курсують на 13 маршрутах: № 1А-6А, № 10, № 16, № 18, № 24, № 46, № 47А, № 54.

Оновлену транспортну схему Львова можна побачити тут
 
AДМДата: Неділя, 07.10.2012, 09:08 | Повідомлення # 22
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
ЛОДА та ЛМР конфліктують через 14 автобусних маршрутів

Львівська ОДА та Львівська міськрада не можуть дійти згоди щодо 14 приміських автобусних маршрутів, які на сьогодні курсують територією міста Львова.

Про це 3 жовтня на прес-конференції повідомив начальник управління розвитку інфраструктури ЛОДА Володимир Корпан.

Йдеться про маршрути №111 Львів (ринок «Південний») – Дубляни (через Малехів); №114 Львів (ринок «Південний») – Сороки Львівські; №117 Львів (вул. Виговського) – Лисиничі – Винники; №121 Львів (Приміський вокзал) – Борщовичі; №131 Львів – Рясне-Руське; №138 Львів (вул. Шафарика) – Лапаївка; №142 Львів АС-3 – Скнилів – Годовиця – Пустомити; №156 Львів – Зимна Вода; №171 Львів (приміський вокзал) – Басівка; №180а Львів (вул. Зернова) – Дубляни; №184 Львів-Рудно; №184а Львів (вул. Миколайчука) – Рудно; №217 Рясне-2 – Підбірці; №287 (вул. Драгана) – Рудно.

За словами Корпана, розбалансування транспортної схеми і дублювання приміських маршрутів у Львові розпочалося після впровадження у місті нової транспортної схеми.

Начальник управління також зазначив, що місто вимагає вкорочення приміських маршрутів до межі міста, однак там на сьогодні відсутні автостанції.

«Вкорочення приміських маршрутів, які курсують вже 20 років, призведе до збурення людей, перекриття доріг і пікетів під міською радою і ОДА. Тому що ці маршрути є зручними для людей. А вкорочення їх призведе до того, що прийдеться двічі або тричі платити за проїзд», – наголосив заступник начальника управління розвитку інфраструктури Віктор Чайко.

Колишній начальник управління розвитку інфраструктури Володимир Гарбуз наголосив, що згадана ситуація триває вже не перший рік. «Львівська міськрада бачить і чує тільки себе. Вона не чує мешканців Львова, людей, які мешкають біля Львова. Їх завдання – випхати зі Львова всіх перевізників, які працюють на приміських маршрутах по 20 років, бо ті забирають їх гроші», – зазначив Гарбуз.
 
grozaДата: П`ятниця, 01.03.2013, 14:51 | Повідомлення # 23
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 30
Репутація: 0
Статус: Offline
Що там з новою Транспортною схемою ?
 
iKnopkaДата: Понеділок, 18.03.2013, 19:58 | Повідомлення # 24
Майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 80
Репутація: 0
Статус: Offline
Напевно ТЕ, що Є, і залишиться

www.headcase.at.ua

www.iknopka.at.ua
 
AДМДата: Четвер, 18.07.2013, 10:02 | Повідомлення # 25
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Нова пацифікація в транспортній схемі: влада порадила перевізникам самим встановлювати ціни

 
iKnopkaДата: Неділя, 22.11.2015, 10:08 | Повідомлення # 26
Майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 80
Репутація: 0
Статус: Offline
Що нова влада буде робити з транспортною схемою ?

www.headcase.at.ua

www.iknopka.at.ua
 
AДМДата: Неділя, 06.03.2016, 22:24 | Повідомлення # 27
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Треба знову продумати транспортну схему
 
gukДата: П`ятниця, 14.07.2017, 18:33 | Повідомлення # 28
Сержант
Група: Проверенные
Повідомлень: 21
Репутація: 0
Статус: Offline
Хоч би трохи впорядкувати ТЕ, що є

www.ihor-hook.blogspot.com/
 
bellaellaДата: Неділя, 22.09.2019, 07:23 | Повідомлення # 29
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 28
Репутація: 0
Статус: Offline
Я купила самые обычные роликовые коньки для взрослых https://freeskate.com.ua/  и добираюсь теперь на работу в течение 25 минут каждое утро, минуя все пробки. К тому же так и фигура сохраняется в тонусе wink

Повідомлення відредагував bellaella - Субота, 28.09.2019, 07:31
 
kekscarammelДата: Неділя, 09.02.2020, 17:38 | Повідомлення # 30
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
корисно як для жителів міста, так і для туристів!
 
ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ » Транспорт та звязок » Автобуси, маршрутки » Транспортна схема (Львів)
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024