ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ
Субота, 20.04.2024, 05:41
Ви увійшли якГість | ГрупаГості" | RSS
"
Сайт  Повідомити друзям про ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ     [ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ » Транспорт та звязок » Автобуси, маршрутки » Транспортна схема (Львів)
Транспортна схема
MKCДата: Неділя, 01.01.2012, 19:12 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 12
Репутація: 0
Статус: Offline
З 1 січня 2012 року у Львові працює нова маршрутна мережа, розроблена фахівцями компанії «Луїс Бергер» та Національного університету «Львівська політехніка».

Відтак, у місті курсуватимуть 46 автобусних маршрутів. З них 6 – радіальних, які їздитимуть із периферійних районів у центральну частину міста. І 40 – хордових, які з’єднуватимуть периферійні райони, оминаючи центральну частину міста. Для кращого розуміння принципів нової транспортної схеми та для зручності пасажирів здійснено кольорове зонування міста. Кожному транспортному району присвоєно окремий колір, відповідно до цієї концепції будуть оформлені таблички на автобусах та знаки на зупинках.

Заплановані хордові маршрути у більшості випадків забезпечують доїзд у різні кінці Львова. Радіальні маршрути забезпечують доступ до центру міста. А пересадка – тільки за умови проїзду через центральну частину і купівлю трансферного квитка.

Доїзд між різними районами міста здійснюється в обхід центральної частини. Зараз – ситуація навпаки: більшість маршрутів проходять через центральну частину міста, унеможливлюючи швидке забезпечення доїзду і ефективну роботу діаметральних маршрутів.

Питання оплати буде вирішене з введенням електронного квитка. Це - пластикова картка, яка матиме різні програми: разова поїздка, денний проїзд, місячний абонемент і так далі. Поповнення – як у мобільного телефону. Електронний квиток діятиме у межах тарифного плану на час введення. Впровадження електронного квитка залежить від депутатського корпусу. Залежно від того, коли вони приймуть ухвалу про створення ТзОВ «Леокард» почнеться впровадження системи електронного квитка.

Автобуси на нових маршрутах мають їздити з інтервалом у 10 хвилин. Це відображено у паспортах на кожен маршрут. Переважна більшість маршрутів з 1 січня 2012 року діятиме з 6.00 ранку по 23.00.

На зупинках у трансферних зонах (центральна частина міста) і на зупинках, де перетинаються різні маршрути, до червня 2012 року заплановано встановити електронні табло з номерами цих маршрутів і часом очікування. На інших зупинках – перелік маршрутів і розклад руху.

Крім того, зараз у Львові оголошено конкурс на визначення перевізників на міських автобусних маршрутах. Обов’язковою умовою конкурсу є використання транспортних засобів, місткістю не менше 35 осіб. Перероблені транспортні засоби не мають такої місткості і не будуть присутні в новій мережі. Із 1 січня у Львові всі пасажирські автобуси будуть не нижче класу «Еталон» та «Богдан». Сам конкурс з визначення перевізників має відбутися 28 грудня. Після визначення переможців із ними будуть укладені угоди на обслуговування маршрутів з 1 січня 2012 року.

Про це та проблеми громадського транспорту, нову транспортну схему, радіальні маршрути, електроні квитки, про нечемних водіїв, погані дороги і нові автобуси говорив під час чат-конференції начальник управління транспорту та зв'язку Львівської міської ради Микола Жук.
 
AДМДата: Неділя, 01.01.2012, 22:46 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Мережа міських автобусних маршрутів загального користування

№з/п


№ маршруту


Маршрут руху

1.





вул. Б. Хмельницького - вул. В. Липинського - просп. В. Чорновола - просп. Свободи - пл. Галицька - вул. Підвальна - вул. І. Гонти - пл. Різні - просп. В. Чорновола - вул. В. Липинського - вул. Б. Хмельницького

2.





вул. Городоцька - просп. Свободи - пл. Галицька - вул. Підвальна - вул. І. Гонти - вул. Городоцька

3.





вул. Стрийська (ТРЦ “King Cross Leopolis“) - вул. Шота Руставелі - вул. І. Франка - вул. Підвальна - вул. І. Гонти - пл. Різні - просп. Свободи - пл. Галицька - вул. І. Франка - вул. Шота Руставелі - вул. Стрийська - (ТРЦ “King Cross Leopolis“)

4.





просп. Червоної Калини - вул. В. Стуса - вул. Снопківська - вул. Волоська - вул. Шота Руставелі - вул. І. Франка - вул. Підвальна - вул. І. Гонти - пл. Різні - просп. Свободи - вул. І. Франка - вул. Шота Руставелі - вул. Волоська - вул. Снопківська - вул. В. Стуса - просп. Червоної Калини

5.





м. Винники - вул. Личаківська - пл. Митна - вул. Підвальна - вул. І. Гонти - пл. Різні - просп. Свободи - пл. Галицька - пл. Митна - вул. Личаківська - м. Винники

6.





вул. І. Величковського (Рясне-2) - вул. Т. Шевченка - вул. Городоцька - просп. Свободи - пл. Галицька - вул. Підвальна - вул. І. Гонти - вул. Городоцька - вул. Т. Шевченка - вул. І. Величковського (Рясне-2)

7.


7


вул. Під Голоском - вул. Варшавська - вул. В. Липинського - просп. В. Чорновола - вул. П. Куліша - вул. Городоцька - вул. Кульпарківська - вул. Т. Копистинського (у зворотному напрямку - вул. Окружна) - вул. Любінська - вул. І. Виговського - вул. Кульпарківська - вул. Наукова - вул. Хуторівка - просп. Червоної Калини - вул. М. Скрипника

8.


8


вул. Зернова - просп. В. Чорновола (у зворотному напрямку - вул. П. Куліша) - вул. Замарстинівська – смт Брюховичі (вул. Львівська - вул. Курортна - вул. Незалежності - вул. Івасюка)

9.


9


вул. М. Максимовича - вул. Стрийська - вул. І. Рубчака - вул. Тролейбусна (у зворотньому напрямку - вул. В. Великого - вул. Стрийська) - вул. Володимира Великого - вул. Кульпарківська - вул. Городоцька - вул. П. Куліша - вул. Зернова - просп. В. Чорновола (у зворотньому напрямку - вул. П. Куліша) - вул. Замарстинівська - вул. Гайдамацька - Б. Хмельницького (АС-2) – вул. Грінченка – вул. Гетьмана І. Мазепи – вул. Миколайчука – вул. Щурата – вул. Миколайчука

10.


10


вул. Стрийська (ТРЦ “King Cross Leopolis“) - вул. Наукова - вул. Ряшівська - вул. Любінська - вул. І. Виговського - вул. Городоцька - вул. Чернівецька (залізничний вокзал)

11.


11


вул. І. Величковського (Рясне-2) - вул. Т. Шевченка - вул. Левандівська - вул. Сяйво - вул. Городоцька - вул. І. Виговського - вул. Любінська - вул. Ряшівська - вул. Наукова - вул. Хуторівка - просп. Червоної Калини

12.


12


вул. І. Величковського (Рясне-2) - вул. Т. Шевченка - вул. Винниця - вул. Тунельна - вул. Варшавська - просп. В. Чорновола - вул. Липинського (АС-2) - вул. Грінченка – вул. Гетьмана І. Мазепи – вул. Миколайчука – вул. Щурата – вул. Миколайчука

13.


13


вул. Збиральна - вул. Городоцька - вул. Ряшівська - вул. Кульпарківська - вул. Володимира Великого - вул. Стрийська - вул. І. Чмоли - вул. Панаса Мирного - вул. Угорська (у зворотньому напрямку - вул. Д. Карбишева - вул. С. Литвиненка) - вул. В. Навроцького - вул. Зелена - вул. Сихівська - просп. Червоної Калини

14.


14


вул. Збиральна - вул. Городоцька - вул. Ряшівська - вул. Наукова - вул. Хуторівка - просп. Червоної Калини

15.


15


вул. Городоцька (приміський вокзал) - вул. С. Бандери - вул. М. Коперника - вул. В. Стефаника - вул. Дж. Дудаєва - просп. Т. Шевченка - вул. О. Герцена - вул. І. Франка - вул. Зелена - вул. Дж. Вашингтона - вул. Пасічна - вул. Медової Печери - вул. Пасічна - вул. Личаківська - М. Заньковецької - вул. М. Лисенка - вул. В. Винниченка - вул. І. Гонти - вул. Городоцька - вул. Б. Лепкого - вул. Листопадового Чину - вул. Шептицьких - вул. Коротка - вул. Городоцька (приміський вокзал)

16.


16


вул. Сихівська - просп. Червоної Калини - вул. Д. Карбишева - вул. С. Литвиненка (у зворотному напрямку - вул. Угорська) - вул. Панаса Мирного - вул. І. Чмоли - вул. Стрийська - вул. Володимира Великого - вул. І. Виговського - вул. Любінська - вул. Окружна (у зворотному напрямку - вул. Народна) - вул. Городоцька - вул. Чернівецька (залізничний вокзал)

17.


17


вул. І. Виговського - вул. Городоцька - вул. Сяйво – вул. Широка – вул. Суботівська – вул. Повітряна - вул. Левандівська - вул. Т. Шевченка - вул. Винниця - вул. Тунельна - вул. Варшавська - вул. Замарстинівська - вул. Гетьмана І. Мазепи - вул. Б. Грінченка - вул. Б. Хмельницького

18.


18


вул. Збиральна - вул. Городоцька - вул. Генерала В. Курмановича - вул. Рудненська – вул. Гніздовського - вул. Широка - вул. Сяйво - вул. Городоцька - вул. І. Виговського - вул. Володимира Великого - вул. Стрийська - вул. Ш. Руставелі - вул. Зелена - вул. Студентська (у зворотньому напрямку - вул. К. Левицького - вул. Дніпровська) - вул. І. Мечникова - вул. Личаківська - вул. Кривчицька дорога - вул. Богданівська

19.


19


вул. К. Трильовського - вул. І. Кавалерідзе - вул. Сихівська - вул. Зелена - вул. Дж. Вашингтона - вул. Пасічна - вул. Личаківська - вул. Глинянський Тракт - вул. Богданівська - вул. Пластова - вул. Ковельська - вул. Польова - вул. Новознесенська - вул. Б. Хмельницького - вул. Б. Грінченка - вул. І. Миколайчука - вул. В. Щурата

20.


20


вул. Ковельська - вул. Кукурудзяна - Б. Хмельницького - вул. Донецька - вул. Жовківська - вул. Б. Хмельницького - вул. Гайдамацька - вул. Замарстинівська - вул. П. Куліша (у зворотному напрямку - вул. Зернова - просп. В. Чорновола) - вул. Городоцька - вул. Сяйво - вул. Широка - вул. Суботівська

21.


21


кільцева дорога (торговий центр “Епіцентр“) - вул. Городоцька - вул. Ряшівська - вул. Є. Патона - І. Виговського - вул. Володимира Великого - вул. Княгині Ольги - вул. Академіка А. Сахарова - вул. М. Коперника (у зворотному напрямку - вул. П. Дорошенка - вул. М. Вербицького)

22.


22


вул. Січових Стрільців – вул. Листопадового Чину – вул. І. Огієнка – (у зворотньому напрямку - Б. Лепкого –вул. Університетська) вул. Городоцька - вул. Сяйво – вул. Левандівська - вул. Т. Шевченка - вул. Брюховицька - смт. Брюховичі (вул. Незалежності - вул. Широка - вул. Курортна - вул. Львівська)

23.


23


вул. Суботівська - вул. Широка - вул. Сяйво - вул. Городоцька - вул. І. Виговського - вул. Кульпарківська - вул. Наукова - вул. Хуторівка - просп. Червоної Калини - вул. Сихівська - вул. Зелена - вул. Дж. Вашингтона - вул. Пасічна - вул. Личаківська - вул. Тракт Глинянський

24.


24


вул. Городоцька (приміський вокзал) - вул. С. Бандери - вул. М. Коперника – вул. В. Стефаника - вул. Дж. Дудаєва - просп. Т. Шевченка - вул. О. Герцена - вул. І. Франка – (у зворотньому напрямку - вул. Шота Руставелі - вул. Д. Вітовського - вул. М. Коперника - вул. С. Бандери) - вул. Зелена - вул. Дж. Вашингтона - вул. Пасічна - вул. Медової Печери

25.


25


вул. М. Кордуби - вул. Опришківська - вул. Б. Хмельницького - вул. В. Липинського - просп. В. Чорновола - вул. П. Куліша - вул. Городоцька - вул. Кульпарківська - вул. Т. Копистинського (у зворотному напрямку - вул. Окружна) - вул. Любінська - вул. І. Виговського - вул. Кульпарківська - вул. Наукова - вул. Стрийська (ТРЦ “King Cross Leopolis“)

26.


26


вул. Антонича - вул. І. Кавалерідзе - вул. Сихівська - просп. Ч. Калини - вул. В. Стуса - вул. Д. Карбишева - вул. С. Литвиненка (у зворотньому напрямку - вул. Угорська) - вул. Панаса Мирного - вул. І. Франка - вул. Д. Вітовського - вул. М. Коперника - вул. С. Бандери - вул. О. Невського - вул. С. Крушельницької - вул. Університетська - вул. І. Огієнка (у зворотньому напрямку - вул. Б. Лепкого) - вул. Городоцька - вул. П. Куліша - вул. Зернова - просп. В. Чорновола - вул. В. Липинського - вул. Замарстинівська - вул. А. Лінкольна - вул. П. Тичини - вул. М. Хвильового – вул. Миколайчука – вул. Щурата – вул. Миколайчука

27.


27


вул. Наукова - вул. Стрийська - вул. І. Чмоли - вул. Панаса Мирного - вул. Угорська (у зворотному напрямку - вул. Д. Карбишева - вул. С. Литвиненка) - вул. В. Навроцького - вул. Зелена - вул. Дж. Вашингтона - вул. Пасічна - вул. Медової Печери

28.


28


вул. М. Скрипника - просп. Червоної Калини - вул. Коломийська - вул. І. Кавалерідзе - вул. Сихівська - вул. Зелена (у зворотному напрямку - вул. Зелена - вул. Зубрівська - просп. Червоної Калини - вул. М. Скрипника) - вул. Пасічна - вул. Личаківська - вул. М. Заньковецької - вул. М. Лисенка - вул. І. Гонти - вул. Б. Хмельницького - вул. Під Дубом - вул. В. Єрошенка - вул. Варшавська - вул. П. Панча (у зворотному напрямку - вул. П. Панча - вул. Варшавська - вул. В. Єрошенка - вул. Джерельна - вул. Ш. Шолом-Алейхема - вул. Городоцька - вул. Університетська - вул. В. Стефаника - вул. Дж. Дудаєва - просп. Т. Шевченка - вул. Д. Герцена - вул. І. Франка - вул. Зелена - вул. Студентська - вул. І. Мечникова - вул. Личаківська)

29.


29


с. Лисиничі - вул. Глинянський Тракт - вул. Личаківська - вул. І. Мечникова - вул. Н. Левицького - вул. Дніпровська (у зворотньому напрямку - вул. Студентська) - вул. Зелена - пл. Є. Петрушевича

30.


30


вул. І. Величковського (Рясне-2) - вул. Т. Шевченка - вул. Ярослава Мудрого - вул. Городоцька - вул. С. Бандери - вул. М. Вербицького (у зворотному напрямку - вул. М. Коперника) - вул. Д. Вітовського - вул. І. Франка - вул. І. Свєнціцького - В. Стуса - вул. С. Литвиненка (у зворотному напрямку - вул. Д. Карбишева - вул. Угорська) - вул. Панаса Мирного - вул. І. Франка

31.


31


вул. Чернівецька (залізничний вокзал) - вул. Городоцька - П. Куліша - вул. Зернова - просп. В. Чорновола (у зворотному напрямку - вул. П. Куліша) - вул. Під Дубом - вул. В. Єрошенка - вул. Варшавська - вул. Замарстинівська - вул. Гетьмана І. Мазепи - вул. Б. Грінченка - вул. Б. Хмельницького

32.


32


вул. Чернівецька (залізничний вокзал) - вул. Городоцька - вул. І. Виговського - вул. Кульпарківська - вул. Наукова - вул. Хуторівка - просп. Червоної Калини

33.


33


вул. І. Виговського - вул. О. Кульчицької - вул. С. Петлюри - вул. Любінська - вул. Окружна - вул. В. Антоновича (у зворотному напрямку - вул. Героїв УПА - вул. Т. Копистинського - вул. Любінська) - вул. С. Бандери - вул. М. Коперника (у зворотному напрямку - вул. П. Дорошенка)

34.


34


с. Білогорща - вул. Широка - вул. Сяйво - вул. Городоцька - вул. П. Куліша – вул. Зернова - (у зворотньому напрямку просп. В. Чорновола - вул. Вагова - вул. П. Куліша)

35.


35


вул. Польова - вул. Новознесенська - вул. Б. Хмельницького - вул. В. Липинського - просп. В. Чорновола - вул. Хімічна - вул. Джерельна - вул. Ш. Шолом-Алейхема - вул. Б. Лепкого - вул. Листопадового Чину - вул. О. Невського (в зворотньому напрямку - вул. С. Бандери - вул. Городоцька - вул. П. Куліша - вул. Зернова - просп. В. Чорновола) - вул. С. Бандери - вул. Київська - вул. Генерала Т. Чупринки - вул. І. Горбачевського - вул. Княгині Ольги - вул. Володимира Великого - вул. Стрийська - вул. І. Чмоли - вул. Панаса Мирного - вул. Угорська (у зворотньому напрямку - вул. Д. Карбишева - вул. С. Литвиненка) - просп. Ч. Калини - вул. Сихівська - вул. І. Кавалерідзе - вул. К. Трильовського

36.


36


м. Винники - вул. Личаківська - вул. І. Мечникова - вул. К. Левицького - вул. Дніпровська (у зворотному напрямку - вул. Студентська) - вул. Зелена - пл. Є. Петрушевича

37.


37


вул. Під Голоском - просп. В. Чорновола - вул. П. Куліша (у зворотному напрямку - вул. Зернова - просп. В. Чорновола) - вул. Городоцька - вул. С. Бандери - вул. М. Вербицького (у зворотному напрямку - вул. М. Коперника - вул. С. Бандери) - вул. М. Коперника - вул. Д. Вітовського - вул. І. Франка (у зворотному напрямку - пл. Є. Петрушевича - вул. Шота Руставелі - вул. Д. Вітовського) - вул. Зелена - вул. В. Навроцького - просп. Червоної Калини - вул. Г. Хоткевича

38.


38


пл. Святого Юра - вул. Шептицьких - вул. Городоцька - вул. Кульпарківська - вул. Володимира Великого - вул. Княгині Ольги - вул. Наукова - вул. Хуторівка - просп. Червоної Калини - вул. Сихівська - вул. Зелена (тублікарня)

39.


39


вул. Зелена (тублікарня) - вул. Сихівська - просп. Червоної Калини - вул. В. Стуса - вул. Шота Руставелі - вул. Зелена - вул. Студентська (у зворотному напрямку - вул. К. Левицького - вул. Дніпровська) - вул. І. Мечникова - вул. Личаківська - вул. М. Заньковецької - вул. М. Лисенка - вул. М. Кривоноса - вул. Барвінських (у зворотному напрямку - вул. М. Кривоноса - вул. Гуцульська - вул. М. Лисенка)

40.


40


вул. Стрийська (ТРЦ “King Cross Leopolis“) - вул. Хуторівка - просп. Червоної Калини - вул. Сихівська - вул. Зелена - вул. Пасічна - вул. Личаківська - м. Винники

41.


41


вул. Сихівська - просп. Червоної Калини - вул. Хуторівка - вул. Наукова - вул. Княгині Ольги - вул. І. Горбачевського - вул. Генерала Т. Чупринки - вул. Київська - вул. С. Бандери - вул. Городоцька - вул. П. Куліша - вул. Зернова (у зворотньому напрямку - вул. П. Куліша) - просп. В. Чорновола - вул. Варшавська - вул. Замарстинівська - вул. Гетьмана. І. Мазепи - вул. Б. Грінченка - вул. Б. Хмельницького

42.


42


просп. Червоної Калини - вул. Луганська - вул. Стрийська - вул. Академіка А. Сахарова - вул. М. Коперника (у зворотному напрямку - вул. М. Вербицького) - вул. С. Бандери - пл. М. Кропивницького

43.


43


вул. Суботівська - вул. Широка - вул. Сяйво - вул. Городоцька - вул. С. Бандери - вул. Київська - вул. Генерала Т. Чупринки - вул. І. Горбачевського - вул. Академіка А. Сахарова - вул. Стрийська - вул. Володимира Великого - вул. І. Виговського - вул. О. Кульчицької - вул. С. Петлюри

44.


44


вул. І. Виговського - вул. Любінська - вул. С. Петлюри - вул. Кульпарківська - вул. Академіка С. Рудницького - вул. Генерала Т. Чупринки - вул. І. Горбачевського - вул. Академіка А. Сахарова - вул. Д. Вітовського - вул. Зелена - вул. Дж. Вашингтона - вул. Пасічна - вул. Медової Печери

45.


45


вул. І. Пулюя - вул. Наукова - вул. Княгині Ольги - вул. Академіка А. Сахарова - вул. М. Коперника (у зворотному напрямку - вул. П. Дорошенка)

46.


46


просп. Червоної Калини - вул. Коломийська - вул. І. Кавалерідзе - вул. Сихівська - вул. Зелена - вул. Дністерська - вул. Липова Алея - вул. Зелена - вул. І. Вагилевича - вул. К. Левицького – вул. Тершаковців - вул. Чехова - вул. Личаківська - М. Заньковецької - вул. М. Лисенка - І. Гонти - вул. Б. Хмельницького (у зворотньому напрямку - вул. П. Куліша - вул. Городоцька - вул. Листопадового Чину - вул. Університетська - вул. В. Стефаника - вул. Дж. Дудаєва - просп. Т. Шевченка - вул. Д. Герцена - вул. І. Франка – вул. Зелена) - вул. Замарстинівська - вул. Гетьмана І. Мазепи - вул. І. Миколайчука – вул. Щурата - вул. П. Орлика
 
AДМДата: Неділя, 01.01.2012, 22:47 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Додано нові маршрути

47.


№48


Аеропорт – вул. Любінська – вул. Петлюри – вул. Садова – вул. Кульпарківська – вул. Антоновича – вул. Коновальця – вул. Чупринки – вул. Степана Бандери – вул. Коперніка

48.


№49


Рясне-2 – вул. Шевченка – вул. Городоцька – приміський вокзал

49.


№50


Рясне-2 – вул. Шевченка – вул. Левандівська – вул. Городоцька – вул. Степана Бандери – вул. Стефаника – вул. Дж. Дудаєва – просп. Шевченка – вул. Герцена – вул. Івана Франка – вул. Зелена – вул. Студентська – вул. Мечнікова – вул. Личаківська – вул. Пасічна – вул. Лисинецька

50


№51


вул. Наукова (кінц. трол. марш. №2) – кн. Ольги – вул. Володимира Великого – вул. Виговського – вул. Кульчицької – вул. Петлюри – вул. Любінська – вул. Окружна – вул. Кульпарківська – вул. Городоцька – вул. Куліша – вул. Зернова – просп. Чорновола – вул. Замарстинівська – вул. Гетьмана Мазепи – вул. Миколайчука – вул. Щурата

51


№1001


Рясне-1 – кільцева дорога – вул. Городоцька – кінцева зупинка трол. Маршруту №3, 10

52


№1002


Рясне-1 – кільцева дорога – Сокільники – ТРЦ Кінг Крос
 
AДМДата: Неділя, 01.01.2012, 22:50 | Повідомлення # 4
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
По вулиці Мазепи тепер маршрутки не ходять
 
AДМДата: Неділя, 01.01.2012, 23:59 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Ярина Брилинська
дорогі мої людЕ! їдучи з Брюхович через центр (ну так не зовсім) на Зимну Воду, практично не спостерегла маршруток. кілька жовтеньких автобусиків шмигнули і я навіть можу назвати їхні номери - 8, 41, 13, 184(цей побачила біля дому). дороги порожні, зупинки забиті людьми, хоч сьогодні вихідний і спостерегла велику кількість людей, які пересувалися пішки від "Арсену" на Чорновола у напрямку центру. вітаю вас з новим роком і новим щастям... я думала, що слово "радіальний" передбачає, як мінімум - великий автобус, а виявилося, що ні. дай Боже, щоби ми всі були живі, здорові і радісні!
Подобається · · Поділитись · 4 годин(-и) тому ·

Andrei Bobko та 21 іншим іншим користувачам це сподобалось.
Olga Ilkiv Аналогічна ситуація ... В'їхали у Львів по Стрийській і по дорозі на Левандівку все це саме.... забрали три маршрута, а дали один (((!!!
4 годин(-и) тому · Подобається
Адріян Баран Думаю це слід назвати просто - саботаж . Нині проїзд мав бути безкоштовним - мафія ментовськачи просто самі вирішила не випускати на маршрути машини, а може і індивідуальні фокуси самих водіїв - все одно заробітку нема , а за одно і міськрдівській ініціативі напаскудити.
4 годин(-и) тому · Подобається · 7
Ярина Брилинська може й так... але спостерігати це все якось моторошно і неспокійно. воно би мало якось розрулитися за вихідні, бо як почнуться робочі дні - буде просто пекло...
4 годин(-и) тому · Подобається
Ярина Брилинська і ще одне - я давно не бачила, щоби люди у Львові зупиняли авта, які проїжджають повз них. а нині таке було. не таксі - звичайні авто...
4 годин(-и) тому · Подобається
Адріян Баран та к того ж і добиваються . Задумайся, які там гроші крутяться - БЕЗ БУДЬ-ЯКОГО ОБІЛКУ, квитків ж ніхто не бере.
4 годин(-и) тому · Подобається · 2
Olga Ilkiv тобто чого добиваються? а що обіцяли квитки видавати з нового року? ))))
4 годин(-и) тому · Подобається
Ярина Брилинська Олю, добиваються дискредитації ініціативи міськради, я думаю... перевізники - це ще та мафія. колись мала нагоду проживати у будинку, де базувалося радіотаксі - це страшні люди.
4 годин(-и) тому · Подобається
Ярина Брилинська а квитки давно в маршрутці мали давати, але не давали, хіба що на вимогу...:о))
4 годин(-и) тому · Подобається
Igor Piroschik Це все дрібниці, тут є важливіші речі, ніж транспорт - треба Львову присвоїти звання імені С.Бандери("Свобода") і все буде в порядку. Люди стануть від того такими щасливими, що їм вистачить і того, що мають http://tsn.ua/politik....i.html. Оце проблеми!
Попередній перегляд
4 годин(-и) тому · Подобається · 3
Olga Ilkiv Яринко, може і так є певна дискредитація міської влади... але як можна було зняти маршрут який їхав з Левандівки через Зелену на Пасічну, який вивозив чуть не половину студентів, а тепер всі мають добратися на вокзал, а вже потім по тому самому маршруту... то хто кого?
4 годин(-и) тому · Подобається · 2
Роман Пророк Монополізація всіх маршрутів - ні до чого доброго не приведе.
4 годин(-и) тому · Подобається
Адріян Баран Квитки взяти можна, правда дещо затримує, нзручно і тому ніхто того не робить. Ну майже ніхто. На 31-шому , яким я на роботу їздив , мене вже знали і післ ятого як по колу двічі зі всіма водіями цю тему перетер питань не виникало, правда рідко коли наступного дня в мене відрізнявся порядковий номер на квитку.
4 годин(-и) тому · Подобається
Ярина Брилинська ‎31 маршруту нема уже...
4 годин(-и) тому · Подобається
Адріян Баран BTW квиток документ потрійної дії 1) це стразовий поліс, тобто всі перевізники в ціну проїзду закладають страхування пасажира - це зробовязує держава. Без квитка при аварії страхування йде лісом. 2) це чек , як за говірку чи анальгін 3) це документ на право проїзду.
4 годин(-и) тому · Подобається
Адріян Баран Ну і дідько з ним - після подорожчання передостаннього я не користуюсь маршрутками - розумію що то не вихід для всіх , та мені повезло - географія дозволяє.
4 годин(-и) тому · Подобається · 1
Olga Ilkiv А нам не повезло... Дочці немає чим тепер добиратися на пари без пересадки і вона така не одна (((
4 годин(-и) тому · Подобається
Адріян Баран а яка проблема з пересадкою ?
4 годин(-и) тому · Подобається
Olga Ilkiv А Ви пробували зранку сісти на приміському вокзалі наприклад на 29 маршрутку? а ще коли попасти на час приходу електрички, а вони приходять майже з інтервалом 10 хвилин ))))
4 годин(-и) тому · Подобається · 1
Olga Ilkiv і скільки часу тратиться наприклад на пересадку? та якщо так підходити до проблем, то ми зійдемося тоді до здоров'я, є воно то і проблем немає, а ще коли гарна географія то життя вдалося ))))
4 годин(-и) тому · Подобається · 1
Адріян Баран не пробував , а ви вже пробували ?
3 годин(-и) тому · Подобається
Адріян Баран Було б гарно якби час на пересадку компенсувався зменшенням корків, але на моделі це спрогнозувати неможливо. Тільки спробувати.
3 годин(-и) тому · Подобається
Ustja Stefanchuk А що взагалі діється з маршрутами, чого все поміняно? Апдейтніть мене, плз, бо я чуюся як нємєсная((( Я сьогодні НІЧИМ не могла до Сокільників доїхати (((((
2 годин(-и) тому · Подобається
Адріян Баран http://marshrutky.com.ua/lviv/new.php
2 годин(-и) тому · Подобається · 1
Ustja Stefanchuk ОГО! Страшно жити!))))))))))) Дякую, пане Адріян!
 
AДМДата: Вівторок, 24.01.2012, 18:23 | Повідомлення # 6
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Обурені львів’яни вдруге «дякували» Садовому за транспортний хаос
Обурені й обдурені новою транспортною схемою львів’яни сьогодні, 24 січня, вдруге вийшли під стіни міської ради і «подякували» меру Садовому за всі незручності маршрутних нововведень.

24 січня 2012 р. Народне віче щодо ліквідації нової транспортної системи «Спасибі меру Садовому за те, що пішки йдем додому!»

Про це повідомив кореспондент ЗІКу.

На віче з ліквідації транспортної мережі зійшлось близько сотні мешканців Львова, які вкотре звернулись до представників влади із закликами виправити те, що вони наробили. Гасло залишилось незмінним: «Спасибі меру Садовому за те, що пішки йдем додому!».

Серед учасників акції найактивнішими були пенсіонери та студенти. Вони тримали плакати із написами: «Старі маршрути. Пам’ятаємо, любимо, сумуємо», «Садовий, не вернеш маршрути – не повернешся в крісло», «Нова транспортна система міста – відчуй себе туристом» та інші, а також вигукували: «Ганьба!», «Садового до людей!», «Відставка!» тощо.

Найбільше люди нарікали на непродуманий розподіл транспортних маршрутів, на те, що незважаючи на постійні звернення та прохання, влада не поспішає думати про народ. Львів’яни наввипередки поспішали розповісти журналістам кожен про своє – як важко стало доїжджати з 1 січня на роботу, навчання, в лікарню тощо.

«Я дуже погано ставлюсь до цього, що зробили зараз з маршрутками. Цілий січень – хаос у місті. Люди усі знервовані та збуджені. Як це можна було отак довести людей?», – поскаржилася пані Христина. Крім того, вона розповіла, що вже третій день намагається додзвонитися на пряму лінію у міську раду, але так нічого і не виходить.

Студент з коледжу зв’язку, що на вул. Володимира Великого, Олег, поскаржився, що постійно запізнюється на навчання, їдучи з Левандівки. А раніше було дві маршрутки, якими спокійно можна було доїхати.

Інші мешканці міста виступали за повернення колишніх маршрутів – № 6, 75, 61, 96, 53, 50, 97 та багато інших. Люди закликали владу закрити центр не для громадського транспорту, а для приватних авто.

Як зазначила представник «Автономного опору» Ярина Волошин, вони вдруге організовують цю акцію, оскільки чиновники, нібито, відреагували на попередній «голос народу» і внесли 21 зміну до транспортної схеми, але насправді ці зміни відбуваються таким чином, що даючи певні маршрутки мешканцям однієї вулиці, їх забирають у жителів інших вулиць. «Тобто, як кажуть у народі, вони змінили шило на мило, – зауважила дівчина. – Сьогодні ми віднесемо ще одну заяву в міськраду зі своїми вимогами щодо вдосконалення чи ліквідації системи, і якщо на неї буде відповідної реакції, зробимо наступну акцію протесту».

Незважаючи на протести львів’ян, цього разу з міськради до них знову ніхто не вийшов. Зголосився сказати декілька слів волонтер управління транспорту і зв’язку ЛМР Антон Шишкін, який працює на гарячій лінії. З його слів, його ніхто на акцію не відправляв, він прийшов сюди лише для того, аби закликати людей до організованості. «Є дуже багато дзвінків, листів та скарг. І ті, хто звертаються, – їх чують», – зазначив він. На запитання, чому начальство не вийшло до людей, Антон відповів, що не є компетентним щодо цього. Він пообіцяв передати усі звернення начальнику управління транспорту Миколі Жуку.

Невелику кількість учасників віче, попри величезну активність у соцмережах, Ярина Волошин прокоментувала тим, що багато хто вважає, що такі акції – піар якоїсь політичної сили. Від людей довелося почути думки, що акція запланована на обід, тому багато хто не має змогу відвідати її.
 
тамадаДата: Понеділок, 13.02.2012, 15:03 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Над впровадженням електронного квитка у Львові працюватиме робоча група

Над вивченням впровадження системи електронного квитка у Львові працюватиме спеціально утворена робоча група, яка покликана дослідити питання функціонування системи здійснення оплати за проїзд з використанням єдиного електронного квитка та швидкого й об’єктивного прийняття рішення щодо електронного квитка у м. Львові. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.

До складу робочої групи з вивчення впровадження системи електронного квитка у м. Львові увійшли: керівник робочої групи – начальник управління транспорту та зв’язку департаменту житлового господарства та інфраструктури Микола Жук, заступник керівника робочої групи – начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій департаменту економічної політики Сергій Кіраль, секретар робочої групи – заступник начальника юридичного управління Дмитро Пецій. Членами робочої групи також стали: заступник начальника управління транспорту та зв’язку департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрій Білоус, директор Львівського комунального підприємства «Львівелектротранс» Орест Козак, директор Львівського комунального підприємства “АТП № 1“ Андрій Тимчина, позаштатний радник Львівського міського голови з питань розвитку велосипедної інфраструктури Олег Шмід (за згодою), депутат міської ради, голова постійної комісії інженерного господарства, транспорту і зв’язку Іван Гринда (за згодою), депутат міської ради, голова постійної комісії фінансів та планування бюджету Яромир Самагальський (за згодою), депутат міської ради, голова постійної комісії економічної політики, підприємництва, інвестицій та зовнішніх відносин Андрій Хомицький (за згодою), депутат міської ради, заступник голови постійної комісії фінансів та планування бюджету Олег Лаврик (за згодою), депутат міської ради, член постійної комісії економічної політики, підприємництва, інвестицій та зовнішніх відносин Андрій Карбовник (за згодою), депутат міської ради, член постійної комісії інженерного господарства, транспорту і зв’язку Юрій Кужелюк (за згодою), депутат міської ради, член постійної комісії молодіжної політики, спорту та оздоровлення Михайло Семчій (за згодою), учасник програми стажування «Перший кар’єрний крок» А. Шишкін (за згодою).Нагадаємо, відповідно до розпорядження Львівського міського голови від 09.02.2012 р. № 33 утворено робочу групу з вивчення питання впровадження системи електронного квитка у м. Львові.
 
AДМДата: Понеділок, 13.02.2012, 15:05 | Повідомлення # 8
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
І що, Кужелюк скаже, щоб Свобода голосувала за це знущання ?
 
AДМДата: Понеділок, 13.02.2012, 15:41 | Повідомлення # 9
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Сторінка в Фейсбук

http://www.facebook.com/pages....sk=wall
 
AДМДата: Понеділок, 13.02.2012, 17:14 | Повідомлення # 10
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Запровадження електронного квитка збільшить вартість перевезень – депутат

Запровадження електронного квитка у Львові збільшить вартість перевезень для пасажирів. Про це сьогодні, 13 лютого заявив депутат Львівської міської радиАндрій Карбовник під час прес-конференції у Львівському прес-клубі.

За його словами, таке подорожчання цілком логічне, оскільки, потрібно передбачити кошти, аби покрити вартість валідаторів, видатки на технічний персонал, електронні картки тощо.У свою чергу начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергій Краль відповів на слова депутата, що підстав для подорожчання проїзду немає
 
AДМДата: Вівторок, 14.02.2012, 20:00 | Повідомлення # 11
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
Більше про е-квиток під час чат-конференції Сергія Кіраля
Чат / Чат


Більше про е-квиток під час чат-конференції Сергія Кіраля
Фото: Сергій Кіраль
Джерело: ZAXID.NET
У середу, 15 лютого, з 12.00 до 13.00 на ZAXID.NET пройде чат-конференція начальника управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради Сергія Кіраля.

Серед основних тем чат-конференції – інвестиційна привабливість міста, надходження інвестицій в економіку міста, інвестиційні проекти, впровадження електронного квитка для оплати проїзду у громадському транспорті Львова.

Задавайте запитання просто зараз в коментарях до цієї публікації.
 
pasternakДата: Середа, 15.02.2012, 23:51 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Питання - Хто несе відповідальність за транспортний геноцид у Львові і як повернути ситуацію з маршрутками хоча б до того стану, який був на кінець року ?
Я працював 1 рік на кафедрі Транспортних технологій НУ Львівська політехніка і як спеціаліст з залізничного танспорту по освіті, можу сказати що Ви в одну кучу збили дуже багато запитань і нічого доброго простий "пошук винуватців" не дасть. Давайте розкладемо по поличках:
1. Що було? - була транспортна схема, яка відшліфовувалася багато років. всі знали що і куди їде, і враховували, що в час пік на маршрутку №ХХХ по таких-таких зупинках і не сядеш, бо вона і так і так переповнені, але через велеку кількість маршрутів кожен їхав практично під двері будинку, і згадайте скільки було претензій у жителів, коли маршруткам заборонили зупинятися будь-де, а дозволили - на зупинках громадського транспорту (ця проблема є і зараз, але більшість водіїв все ж розуміє і не висаджує пасажирів на перехрестях під колеса попутних машин). Через велику кількість маршруток в центрі міста також виникало багато проблем - це в першу чергу "пробки" на 20 і більше хвилин, особливо при аварії, і обїхати не можливо - центр історичний, вулиці вузенькі і не пристосовані для руху великої кількості машин, особливо маршруток.
2. що зробили в мерії - вони прорахували нову схему руху транспорту, але не перевірили її в роботі. До цього можна додати, що в тих перевізників, які виграли тендери або не вистачає маршруток на повне покриття пасажиропотоку, або перевізники навмисне випускають малу кількість машин - ціль такого в першу чергу їх прибуток. + поспішність і невдале впровадження схеми руху. можна було зробити впровадження в декілька етапів. чи ще щось придумати для плавності переходу. направду у Львові треба було розвантажити центр, але я і сам проти того що зараз є, бо як споживач і як транспртник обурений такими діями тих, хто повинен бути якраз насторожі наших інтересів.
3. що робити і як зробити краще? це дуже хороше питання, бо на мою думку юридично розірвати тендери на нові маршрути, які укладені на 5 років, якось можливо, але питання рухомого складу, який просто розсипався на ходу в останні роки, і великої кількості машин в центрі міста треба вирішити, і я думаю що в діях мерії можна розгледіти вирішення цього питання. не говорю про його ефективність, але воно є. звичайно потрібно до людей донести проблеми транспорту по суті, а не казати що маршрутне таксі повинно доставляти від дверей до дверей. чомусь в багатьох містах України де я був чи вчився, багато людей користується трамваями і тролейбусами набагато частіше ніж маршрутками, бо хочуть жити в чистому місті і мати потомство, а не так як в нас - дихати вихлопними газами великої кількості машин, що стоять в пробках і нарікати на когось що діти хворіють незнати від чого. Багато людей за кордоном самі навмисне вибирають піші маршрути для руху по місту, а у нас одне прагнення - щоб нас довезли через ціле місто без пересадок, та ще мрія багатьох - зайти на задні двері і зекономити. тоді починаєш розуміти, що тих що заплатили в маршрутці і не так багато людей їде, а решту для водія - вільне повітря, але тут стоять наші "зайчики".і по кількості оплачених пасажирів в маршрутці 28 людей, а насправді ООООО і всі згадують про консерви чомусь. а треба починати з культури перевезень. і влада в цьому мовчить. треба говорити про належну оплату і належний рівень сервісу. так мені зручніше їздити в Б/У автобусі, але коли я сам поїздив в громадському транспорті Польщі, то чесно дуже важко привикав до реалій України. морально важко, бо ми вроді і працьовиті і щирі, але живемо гірше ніж їхні собаки... а через що? на мою думку - повага до співгромадян в нас маленька. і це стосується і пасажирів і перевізників і влади. так, пасажири давно у львові терплять поганий рухомий склад, але за всі роки незалежності всі як один пхаються в маршрутки один поперед одного. а коли б була акція - я не зайду в маршрутку, коли там немає місця - тоді б водії не зловживали. я з2001року в Дніпропетровську не бачив стоячих пасажирів у маршрутках. і там зараз таке є . люди просто не сідають, а перевізникам вигідно їздити. звичайно нема суперприбутків, так як в наших львівських, але проглядається сервіс мінімальний, комфорт і маршрутки відправляються по графіку, і черг нема.... чого б так? але не тільки Дніпропетровськ так працює. може все ж таки кожен з себе почне? а Ви поможете нам згуртуватися і не змішуватися святе з грішним в одному казані.......???? дякую якщо дочитали до кінця.
 
svobodaДата: Четвер, 16.02.2012, 11:20 | Повідомлення # 13
Сержант
Група: впевнені
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
А що було б, якби в Києві з 1 березня, всупереч рішенню міськради, вдвічі скоротили кількість маршрутів і автобусів ?
І запропонували замордованим киянам не повертатися до старого, а думати і роками обговорювати можливі альтернативи ?
 
MKCДата: Четвер, 16.02.2012, 11:49 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: впевнені
Повідомлень: 12
Репутація: 0
Статус: Offline
Львів транспортний: зі скаргами на номер 1580 додзвонитися неможливо

До ЗІКу звернулися пасажири трамваю №2, який курсує за напрямом вул. Коновальця – Пасічна, і поскаржились на те, що сьогодні вранці близько 08.30 водій «двійки» не зупинився на зупинці «вул. Горбачевського». За номером 1580, зазначеним на інформаційній таблиці, що розміщено на зупинці, додзвонитися неможливо.Про те, що за номером 1580 віднедавна додзвонитися не є реально, сповіщають й пасажири й інших транспортних напрямів.

При цьому трамвай був порожній. Водій подала знак, що вагон поламаний. Однак вже на наступній зупинці, Київській, спокійнісінько зупинилася і набрала пасажирів. По суті, йдеться або про змову водіїв трамваїв, які зривають графік, або самоуправство конкретного водіяю

Як пояснив заступник директора ЛКП «Львівелектротранс» Олег Білокурий, це однозначно провина водія, тому що трамваї повинні зупинятися на усіх зупинках, навіть якщо вони переповнені. «Ми з’ясуємо це. Зараз буде нарада, буде директор трамвайного депо і я проінформую його про ці скарги, що водії дозволяють собі не зупинятися на зупинках».

Щодо довідкового телефону 1580, який зазначається на нових інформаційних табличках, але за яким наразі додзвонитися нереально, Олег Білокурий зауважив: «Щодо цього номера не можу нічого вам сказати, це була не наша ініціатива. Загалом на кожному зупинковому знаку зазначався телефон 272-06-18 – це є служба руху. Якщо у пасажирів є якісь зауваження чи запитання, то можна за ним зателефонувати».

 
AДМДата: Четвер, 01.03.2012, 11:18 | Повідомлення # 15
Генерал-майор
Група: Администраторы
Повідомлень: 363
Репутація: 0
Статус: Offline
http://www.eway.in.ua/ua/cities/lviv
 
ЛЬВІВСЬКИЙ ФОРУМ » Транспорт та звязок » Автобуси, маршрутки » Транспортна схема (Львів)
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024